  • Data: 2012-10-31 10:07:06
    Temat: kreatywnej bankowosci w Raiffim ciag dalszy
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    Oddzial w Krakowie na Armii Krajowej. Nie wiem ktory to juz raz maja
    takie jazdy. Chce zamknac konto - panienka z okienka mowi, ze
    wypowiedzenie 60 dni i nie mozna krocej ani za porozumieniem stron.
    Prosze przelozonego (dyrektora oddzialu). On to samo. Dodatkowo
    powiedzial, ze moge zlozyc tutaj dyspozycje tego wypowiedzenie
    60-dniowego a pozniej zadzwonic na infolinie i oni to przyspiesza. No to
    nic, podpisalem. Karty mi oczywiscie nie zastrzegli - "zastrzeze sie po
    60 dniach". Ok, wrocilem i dzwonie na infolinie. A tutaj oczywiscie
    informacja, ze oddzial wprowadzil mnie po raz kolejny w blad i zle
    interpretuje nowy regulamin - te 60 dni obowiazuje jak bank rozwiazuje
    umowe. Dodatkowo infolinia dysponuje takimi samymi narzedziami jak
    oddzial i nie da sie niczego przyspieszyc. Jak zwykle wypytano ktory to
    oddzial i co dokladnie powiedzieli. Odnotowano w systemie. Ktory to juz
    raz, a nic sie nie poprawia... Maja oddzwonic za kilka dni i powiedziec
    kiedy konto zostanie zamkniete. Ja to mam pecha do tego "banku".