  • 11. Data: 2005-10-06 16:34:47
    Temat: Re: [kredyt] Kto nie korzysta z BIK?
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-10-06 11:10 i wtedy właśnie Tomek
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):

    > PKO SA nie przekazuje informacji do BIK, ale nie wiem czy z nich nie
    > korzysta
    Jesteś w błędzie....

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,

  • 12. Data: 2005-10-06 19:40:50
    Od: "miszka_" <m...@n...pl>

    > Czy mam jakieś szanse? Oczywiście w chwili obecnej
    > jestem w stu procentach wypłacalny.
    >
    > MS

    Spróbuj w spółdzielczym.
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 13. Data: 2005-10-07 18:57:00
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Niestety - korzysta. Dostałem od nich odmowną odpowiedź.
    >
    > MS
    Poza tym nie ma PKO SA, tylko PKO BP. Natomiast jest PEKAO SA.

  • 14. Data: 2005-10-07 19:44:30
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 6 Oct 2005 17:56:25 +0200, KrzysiekRR napisał(a):

    > * Domyślam się, że tzw. SKOKi nie sprawdzają BIKu.
    >
    > A sprawdzają... jak najbardziej i wpisują także

    coś ci sie pomieszało - SKOK to nie bank.

    --
    pozdrawiam,

  • 15. Data: 2005-10-07 20:05:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Oct 2005 21:44:30 +0200,
    osoba podpisana: ...@...c <...@...c>
    napisała:

    > coś ci sie pomieszało - SKOK to nie bank.

    [...]
    instytucji upoważnionej do gromadzenia, przetwarzania i
    udostępniania bankom informacji stanowiących tajemnicę bankową, w
    zakresie w jakim informacje te są potrzebne w związku z wykonywaniem
    czynności bankowych, a także innym instytucjom ustawowo upoważnionym do
    udzielania kredytów [...]

    Podkreślam "innym instytucjom"
    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 16. Data: 2005-10-07 23:54:30
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 7 Oct 2005 20:05:43 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > zakresie w jakim informacje te są potrzebne w związku z wykonywaniem
    > czynności bankowych, a także innym instytucjom ustawowo upoważnionym do

    a teraz sprawdz jakie instytucje są ustawowo upoważnione do udzielania
    kredytów (wskazówka: tylko banki).

    --
    pozdrawiam,

  • 17. Data: 2005-10-08 04:57:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Oct 2005 01:54:30 +0200,
    osoba podpisana: ...@...c <...@...c>
    napisała:

    > a teraz sprawdz jakie instytucje są ustawowo upoważnione do udzielania
    > kredytów (wskazówka: tylko banki).

    Erm. A art 3 ustawy o spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych
    ?
    Dalej twierdzisz że "tylko banki" ?
    KJ

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 18. Data: 2005-10-08 08:09:01

    Dnia Sat, 8 Oct 2005 04:57:06 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Erm. A art 3 ustawy o spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych
    > ?
    > Dalej twierdzisz że "tylko banki" ?

    wygląda a to że nie.

    --