  • 1. Data: 2005-10-04 08:18:31
    Temat: kredyt gotówkowy
    Od: "dark" <d...@i...pl>

    Witam.
    W jakim banku maja najmniej rygorystyczne wymaganie jesli chodzi o
    przyznawanie kredytu gotowkowego. ?

    Z góry dziekuje
    Dark

  • 2. Data: 2005-10-04 09:03:26
    Temat: Re: kredyt gotówkowy
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    dark napisał(a):
    > Witam.
    > W jakim banku maja najmniej rygorystyczne wymaganie jesli chodzi o
    > przyznawanie kredytu gotowkowego. ?

    Spróbuj w Lukasie. Jeżeli chcesz kupić coś na raty, to sprawdż czy
    sprzedawca nie ma umowy z jakimś bankiem. Wtedy może Cię to taniej
    wynieść.

    Rozważ jeszcze ewentualność skorzystania z lini kredytowej w koncie,
    kredycie ratalnym w mBanku. Możliwości jest na prawdę bez liku. Musisz
    tylko wybrać odpowiednią dla Ciebie. Gotowego rozwiązania od nas nie
    uzyskasz, bo podałeś za mało danych.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R.
    Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 3. Data: 2005-10-04 11:20:43
    Od: "dark" <d...@i...pl>

> [...]

    >kredycie ratalnym w mBanku. Możliwości jest na prawdę bez liku. Musisz
    >tylko wybrać odpowiednią dla Ciebie. Gotowego rozwiązania od nas nie

    Tylko kredyt gotówkowy może mi pomóc.
    Kwota od 8 do 12 tys.
    zarobki 900zł netto średnia.
    jeden kredyt juz mam z ratą 220 malejąca

  • 4. Data: 2005-10-09 15:41:03
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    dark wrote:
    > Tylko kredyt gotówkowy może mi pomóc.
    > Kwota od 8 do 12 tys.
    > zarobki 900zł netto średnia.
    > jeden kredyt juz mam z ratą 220 malejąca

    900 to jedynie udokumentowane dochody, czy suma dochodow? Bo jesli to
    drugie to gratuluje odwagi w zaciaganiu kredytow...

    Jarek

  • 5. Data: 2005-10-09 15:41:12
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

  • 6. Data: 2005-10-10 08:10:43
    Od: "dark" <d...@i...pl>

    > 900 to jedynie udokumentowane dochody, czy suma dochodow? Bo jesli to
    > drugie to gratuluje odwagi w zaciaganiu kredytow...

    udokumentowane tylko.
    suma realna 2000zł