  • 1. Data: 2005-10-03 18:48:32
    Temat: kredyt hipoteczny a wizytacja mieszkania przez pracownika banku
    Od: "news.mm.pl" <n...@m...pl>

    witam,
    sprzedajemy mieszkanie - osoby ktore kupuja od nas a biora kredyt w PKO
    BP poinformowaly nas dzisiaj ze aby dostac kredyt to konieczna jest
    wizytacja naszego mieszkania przez pracownika banku.
    Troche nas zadziwla ta wiadomosc.
    JAki jest prawdziwy cel tej wizytacji i o co moga pytac.

    [d2].

  • 2. Data: 2005-10-03 19:00:24
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > naszego mieszkania przez pracownika banku.
    > Troche nas zadziwla ta wiadomosc.
    > JAki jest prawdziwy cel tej wizytacji i o co moga pytac.

    to bardzo proste, inne banki zadaja wyceny rzeczoznawcy (to oczywiscie
    kosztuje), w PKOBP jest wyznaczona osoba, która idzie zobaczyc czy
    mieszkanie lub dom istnieje, to wszystko... :-)

    kurcze, chyba napisalem cos pozytywnego o tym banku :-)

    pozdr
    flacha:)

  • 3. Data: 2005-10-03 19:01:39
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Troche nas zadziwla ta wiadomosc.
    > JAki jest prawdziwy cel tej wizytacji i o co moga pytac.

    Alez to jest normalne. Bank musi wyszacowac wartosc nieruchomosci. Jak nie
    ma operatu to jest wizyta pracownika banku.
    Pytac nie beda o nic. Ale uwaga: moga robic zdjecia

    Darek

  • 4. Data: 2005-10-04 06:13:08
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Flashka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to bardzo proste, inne banki zadaja wyceny rzeczoznawcy (to oczywiscie
    > kosztuje), w PKOBP jest wyznaczona osoba, która idzie zobaczyc czy
    > mieszkanie lub dom istnieje, to wszystko... :-)

    U mnie był i operat i wizyta z banku. Chyba nie ufają rzeczowznawcom :)
    Pstryknęli kilka zdjęć (czyżby na ofertę do licytacji? :P )

    Aha, bank był na tyle elastyczny, że wizytę zrobił kilka tygodni
    _po_ zakupie i przekazaniu mieszkania.

    Miroo

  • 5. Data: 2005-10-04 08:32:14
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "news.mm.pl" <n...@m...pl> wrote in message news:dhrudt$1lf9$1@news.mm.pl...
> [...]
    > naszego mieszkania przez pracownika banku.
    > Troche nas zadziwla ta wiadomosc.
    > JAki jest prawdziwy cel tej wizytacji i o co moga pytac.

    Jak dla mnie to celem tego jest wyciagniecie kasy od klienta.
    Bralem kredyt w BOS'iu i zabulilem 100 za wizytacje, która polegala na
    zadzwonieniu przez pania do agencji posredniczacej w sprzedazy mieszkani czy
    od ostatniej wizytacji cos sie zmienilo, skoro nie to pani sie nawet nie
    fatygowala
    Potem oczywiscie tez musialem wynajac rzeczoznawce, i tutaj bank poszedl mi
    na reke bo zazadal wyceny 'tylko' mieszkania a nie jeszcze garazu, bo
    musialbym zabulic 2 x 400 zamiast "jedynie" 400. ;)

    pozdro
    peyto

  • 6. Data: 2005-10-04 08:43:24
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi na reke bo zazadal wyceny 'tylko' mieszkania a nie jeszcze garazu, bo
    > musialbym zabulic 2 x 400 zamiast "jedynie" 400. ;)

    no tak, ale ty brałeś kredyt w BOS-iu a tam się buli za to....

  • 7. Data: 2005-10-04 11:17:28
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "Flashka" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > no tak, ale ty brałeś kredyt w BOS-iu a tam się buli za to....

    No tak, tam sie buli nawet za to co nie mialo miejsca. Chyba sobie zaloze
    bank. ;)