  • 1. Data: 2006-12-12 18:46:22
    Temat: kredyt gotówkowy na ok. 100 000 zł-gdzie?
    Od: "magda" <y...@b...pl>

    Witam,
    szukam banków ktore udzielaja kredytow gotowkowych na sumy powyżej 50 tys
    złotych i na okres najlepiej powyżej 5 lat. Jak na razie udało mi się tylko
    znaleźć Polbank (kredyty-na miarę i elastyczny-na 7 lat do 150 tys i 250 tys
    złotych). Inne banki na które się natknęłam oferują max 50 tys. Czyżby nikt
    nie miał ciekawszej oferty lub chociaż zbliżonej do tej z Polbanku?
    Pzdr. Magda

  • 2. Data: 2006-12-12 19:22:03
    Temat: Re: kredyt gotówkowy na ok. 100 000 zł-gdzie?
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "magda" wrote in message
> [...]
    nikt
    > nie miał ciekawszej oferty lub chociaż zbliżonej do tej z Polbanku?

    Millennium ostatnio reklamuje do 150kPLN do 5 lat
    BZWBK do 80kPLN do 5 lat
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-12-12 19:50:14
    Od: "magda" <y...@b...pl>

    Użytkownik "sumi" napisał w wiadomości
    > Millennium ostatnio reklamuje do 150kPLN do 5 lat
    > BZWBK do 80kPLN do 5 lat
    W Millenium bylam i wyglada to troche kiepsko. W Polbanku wyliczyli mi
    zdolnosc 98 tys/7lat. W Millenium na 5 lat nie mam nawet 50 tys. Dziwna
    sprawa...

  • 4. Data: 2006-12-13 18:26:45
    Od: Kimy <k...@w...op.pl>

    Witaj,