  • 1. Data: 2005-05-24 22:21:37
    Temat: kredyt hipot - oferta
    Od: "tarpan" <t...@i...pl>

    Witam,
    Czy wg Waszej wiedzy mozliwe jest znalezienie dzis lepszej oferty kredytowej
    na rynku?
    Mieszkanie od developera.
    Kredyt 240tys, PLN, na 25lat, 50% udzial wlasny, 1%+WIBOR3M, prowizja 0.
    przewalutowanie - 0
    wczesniejsza splata czesciowa lub calkowita - 0
    za zmiane harmonogramu (wczesniejsza splata) aneks do umowy - 150zl
    weksel - 0,1% kwoty kredytu.
    ubezpieczenie kredytu do czasu wpisu do hipoteki - 0,79% rocznie.
    ubezpieczenie mieszkania od ognia - to musze sam znalezc jak bede mial
    mieszkanie. - moze ktos cos polecic?

    Waham sie jeszcze ciagle czy brac zlotowki ... Moze jakies szybkie rady (z
    krotkim uzasadnieniem).

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-25 00:25:32
    Temat: Re: kredyt hipot - oferta
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    > mieszkanie. - moze ktos cos polecic?

    Jeżeli złotówki to mBank lub MultiBank bo:
    mają bilansowanie (gdy zdarzą Ci się nadwyżki finansowe to zmniejszają Ci one
    kwotę kredytu a przez to płacisz niższe odsetki)
    na plus mozna też zaliczyć że gdybyś kiedyś chciał jakąś gotówkę, kredyt
    odnawialny lub na samochód to masz % takkie same jak kredytu hipotecznego i
    jeszcze nie płacisz prowizji

    minusem jest to że % jest ustalane decyzją prezesa a taj przewidzieć nie można
    biorąc pod uwagę że może być ich kilku w przeciągu 25 lat :)
    drugi minus to prowizja dla vipa 1,2 (możesz wynegocjować 0,7), pozostali 2%

    > Waham sie jeszcze ciagle czy brac zlotowki ... Moze jakies szybkie rady (z
    > krotkim uzasadnieniem).

    przy CHF'ach płaciłbyś (1przynajmniej na początku) niższe odsetki ... liczyłem
    dla siebie że by rata się zrównała to frank musiałby kosztować 4zł a to raczej
    amło prawdopodobne...

    ogólnie niezależnie od waluty jaką wybierzesz powinieneś złożyć wniosek w co
    najmniej 2 bankach i negocjować marże i prowizje oczywiście jeżeli masz czas
    bo z własnego doświadczenia wiem że jak jest już decyzja pozytywna i powiesz że
    w konkurencji też taką masz i tam są lepsze warunki ... to nawet dyrektor
    oddziału dzwoni byś wybrał ich bank

  • 3. Data: 2005-05-25 05:57:55
    Od: "tarpan" <t...@i...pl>

    > Witam,
    > Czy wg Waszej wiedzy mozliwe jest znalezienie dzis lepszej oferty
    > kredytowej
    > na rynku?
    > Mieszkanie od developera.
    Taka propozycje mam,
    Pytam: Czy znajde lepsza oferte na rynku?

> [...]
    > ubezpieczenie kredytu do czasu wpisu do hipoteki - 0,79% rocznie.
    > ubezpieczenie mieszkania od ognia - to musze sam znalezc jak bede mial

    Pytam: Jaki ubezpieczyciel jest najtanszy do ubezpieczenia golych scian? Ile
    to kosztuje rocznie?

    > Waham sie jeszcze ciagle czy brac zlotowki ... Moze jakies szybkie rady (z
    > krotkim uzasadnieniem).
    Pytam: Zlotowki czy nie?

  • 4. Data: 2005-05-25 06:00:56
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "tarpan" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Taka propozycje mam,
    > Pytam: Czy znajde lepsza oferte na rynku?

    > Pytam: Jaki ubezpieczyciel jest najtanszy do ubezpieczenia golych scian?
    > Ile to kosztuje rocznie?
    0,8 promille

    Uniqa - dawniej Polonia

    --
    pzdr smoq

  • 5. Data: 2005-05-25 10:03:20
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Użytkownik "tarpan" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    []
> [...]
    > ubezpieczenie kredytu do czasu wpisu do hipoteki - 0,79% rocznie.
    > ubezpieczenie mieszkania od ognia - to musze sam znalezc jak bede mial

    Moglbys sie jeszcze pochwalic gdzie dostales takie warunki...
    Moim zdaniem b.dobre i lepsza trudno bedzie Ci znalesc, dlatego tak malo
    odpowiedzi :-)

    MarP

  • 6. Data: 2005-05-25 10:31:05
    Od: radar <_sara_@_post.pl_>

    MarP napisał(a):
    > Moglbys sie jeszcze pochwalic gdzie dostales takie warunki...
    > Moim zdaniem b.dobre i lepsza trudno bedzie Ci znalesc, dlatego tak malo
    > odpowiedzi :-)

    W bpehaha jest aneks za 150 ;-)

  • 7. Data: 2005-05-25 14:40:26
    Od: "pawelj" <p...@W...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2005-05-25 21:00:11
    Od: "tarpan" <t...@i...pl>

    > []
    >
    > Moglbys sie jeszcze pochwalic gdzie dostales takie warunki...
    > Moim zdaniem b.dobre i lepsza trudno bedzie Ci znalesc, dlatego tak malo
    > odpowiedzi :-)

    Napisze o szczegolach jak podpisze umowe - na razie sa to warunki ustalone
    ustnie. Zgodnie z tym co Panstwo piszecie liczy sie to co jest na
    papierze... A jak patrze na roznice miedzy kolorowym folderkiem a jego
    zapisem czarno_na_bialym to robi mi sie slabo. W tej chwili moja czujnosc
    siega zenitu - na szczescie jutro dzien oddechu od bankow !!!

  • 9. Data: 2005-05-26 05:51:41
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 08:00:56 +0200, Jacek Smorzewski
    <s...@b...pl> napisał:

    > Użytkownik "tarpan" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 0,8 promille
    >
    > Uniqa - dawniej Polonia

    Ubezpieczenie pod kredyt 0,04% Compensa.
    Uważaj przy minimalizowaniu kosztów - to często drogo kosztuje
    Zbyszek

  • 10. Data: 2005-05-26 10:20:26
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    <s...@b...pl> napisał:

> [...]

    > Uniqa - dawniej Polonia

    Ubezpieczenie pod kredyt 0,04% Compensa.
    Uważaj przy minimalizowaniu kosztów - to często drogo kosztuje

    To ubezpieczenie jest dla banku. Dla mnie najwazniejsze bedzie ubezpieczenie
    wyposazenia jak juz tam zamieszkam. Tu bede musial sie dobrze wczytac w
    warunki.

    --
    pzdr smoq