  • 11. Data: 2007-01-05 22:46:47
    Temat: Re: kredyt hipoteczny BPH w PLN
    Od: "szele" <s...@o...pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości
    news:eniksr$i0o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > interesująca - można dostać mniejszą?) ale te dodatkowe oplaty....:(
    > Macie jakieś alternatywne propozycje innych banków?
    >
    > Generalnie jestem zdziwiony bo obsługa była miła i kompetentna (a po
    > lekturze grupy mialem o BPH raczej złą opinię) a w szoku byłem gdy okazalo
    > się, że Pani rozmawiała ze mną po godzinach bo wychodziłem pół godziny po
    > zamknięciu banku.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.
    > Kredyt na 100% wartości mieszkania ??? Z tego, co wiem od początku 2007 r.
    BPH finansuje max. 80% wartości mieszkania. Tak więc, 20% musisz mieć.
    Ciekawe, czy Pani
    > obliczyła to wg nowych zasad. Przy wartości Twojego kredytu te 20% wkładu
    własnego to to dosyć znacząca sumka....

  • 12. Data: 2007-01-05 23:39:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-05 23:46, szele stwierdził, że:

    Słyszał o ubezpieczeniu tych 20%?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2007-01-07 17:52:46
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    w BPH musisz miec ror za jedyne 9 zl na miesiać + krta kredytowa na rok tez
    jakes oplaty
    ja zdecydowałem sie na kredyt w PLN-ach ale w millenium (obecnie mam
    oprocentowanie 5,2%)

  • 14. Data: 2007-01-08 08:23:38
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "szele" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > BPH finansuje max. 80% wartości mieszkania. Tak więc, 20% musisz mieć.

    to akurat nie jest problem

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2007-01-08 23:15:20
    Od: "szele" <s...@o...pl>

  • 16. Data: 2007-01-08 23:19:42
    Od: "szele" <s...@o...pl>

  • 17. Data: 2007-01-09 17:37:15
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > wstapiłem sobie wczoraj do BPH zeby pogadac o kredycie hipotecznym
    > 250tys na 30lat w PLN
    > pani zaproponowala mi wibor 6M+0,75% (marza)

    Tak samo mam.

    > prowizja od udzielenia kredyu od 1% do 3,5% (na 3,5% zrobilem wielkie oczy
    > i Pani zaczęła tłumaczyć że można zejść oczwiście do 1% jak zaloże konto
    > wezme karty... ciekawe czy to prawda)

    Ja 27 grudnia podpisałem umowę kredytową, nieco ponad 300 tysięcy kredyt, i
    dostałem 0,5% prowizji.
    Otworzyłem konto Sezam MAX (12,95/m-c) i u nich karta kredytowa.
    Konto mam w mBanku, ale...
    W sumie jak się nim pobawiłem, już wypuściłem kilkanaście przelewów, to
    stwierdzam: lepsze!
    Co miesiąc robię 25-40 przelewów, więc na samych przelewach już jestem do
    przodu, bo w mBanku 50 groszy, a tu za free.
    No i oprocentowanie MAXa jest 3,7%, mBank tyle nie daje na eMaxie Plus nawet.
    No i wszystkie bankomaty za free, nie trzeba szukać Euronetu.

    > rzeczoznawca - do 1000zł (jak znam zycie bedzie to dokladnie 1000zl)

    Bydgoszcz - drugi telefon do rzeczoznawcy z listy i cena 300 złotych.
    Dalej nie szukałem :)

    > koszt ubezpieczenia kredytu do czasu wpisu do hipoteki chyba 0,9%

    Tak.
    Od razu po notariacie napisałem wniosek o szybszy wpis do księgi.
    Trzeba go tylko odpowiednio umotywować (dziecko, wysoka rata kredytu, itp)
    Według notariusza załatwiają to w miesiąc, nie trzy, więc parę groszy zostanie.

    > jak widać oprocentowanie chyba niezle jak na PLN (marża banku
    > interesująca - można dostać mniejszą?) ale te dodatkowe oplaty....:(
    > Macie jakieś alternatywne propozycje innych banków?

    Chyba jeden z lepszych, przy takich kwotach.

> [...]
    > się, że Pani rozmawiała ze mną po godzinach bo wychodziłem pół godziny po

    Kilka lat temu miałem tam konto, też jestem zszokowany metamorfozą, jakbym
    trafił gdzie indziej!
    Od złożenia papierów, do telefonu, że wszystko ok i można podpisywac umowę
    minęło 8 czy 9 dni roboczych.
    Dla mnie szok!
    Ale ja trafiłem na przemiłą i kompetentną osobę.
    Chciało jej się, mimo, że za miesiąc kończy pracę w BPH, przenosiny do innego.
    Reasumując: ja polecam.

    --
    igoR

  • 18. Data: 2007-04-04 01:14:16
    Od: " 666" <p...@p...onet.pl>

    Niestety, u Was czyli w ing generalnie na dzień dobry musi być 20% wkładu
    własnego jako pierwsze w kolejności wpłaty do dewelopera, czyli brak
    elastyczności.
    JaC