    From: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny a zmiana pracy
    Date: Sat, 07 Jul 2007 12:31:05 +0200

    Witam
    Czy jest jakiś bank w którym miałbym szansę dostać kredyt hipoteczny w
    czasie gdy zmieniam pracę? Tzn aktualnie jestem w okresie wypowiedzenia,
    mam podpisaną umowę przedwstępną o pracę z wyższą stawką. W nowej pracy
    pierwsze 3 miesiące na umowę na czas określony, później bezterminowa
    (wszystko w umowie przedwstępnej). Żona niestety nie pracuje.
    Mógłbym wziąć kredyt z bratem (na tą samą nieruchomość - dom 2 rodzinny)
    ale on niestety nie ma uregulowanego stosunku do służby wojskowej
    (student zaoczny, 27 lat). Gdyby to coś pomogło to rodzice też mogliby
    być współkredytobiorcami (ale mają ok 55lat).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust