  • 1. Data: 2007-07-07 10:31:05
    Temat: kredyt hipoteczny a zmiana pracy
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Czy jest jakiś bank w którym miałbym szansę dostać kredyt hipoteczny w
    czasie gdy zmieniam pracę? Tzn aktualnie jestem w okresie wypowiedzenia,
    mam podpisaną umowę przedwstępną o pracę z wyższą stawką. W nowej pracy
    pierwsze 3 miesiące na umowę na czas określony, później bezterminowa
    (wszystko w umowie przedwstępnej). Żona niestety nie pracuje.
    Mógłbym wziąć kredyt z bratem (na tą samą nieruchomość - dom 2 rodzinny)
    ale on niestety nie ma uregulowanego stosunku do służby wojskowej
    (student zaoczny, 27 lat). Gdyby to coś pomogło to rodzice też mogliby
    być współkredytobiorcami (ale mają ok 55lat).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2007-07-07 12:37:34
    Temat: Re: kredyt hipoteczny a zmiana pracy
    Od: "Tania hipoteka" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jesli w umowie masz zagwarantowane, ze po trzech miesiacach otrzymasz umowe
    na stale i nowa firma jest znana na rynku, to mysle, ze jest duza szansa na
    uzyskania kredytu. Takze z bratem.
    Jesli do kredytu dolaczysz rodzicow, to ich wiek moze (ale nie musi)
    spowodowac skrocenie okresu kredytowania.
    Tak wiec jest szansa, musisz znalezc tylko wlasciwy bank albo/i wlasciwego
    doradce.