  • 1. Data: 2004-03-23 22:58:05
    Temat: kredyt hipoteczny na zakup działki budowlanej
    Od: "SB" <b...@w...pl>

    Jaki bank daje najlepsze warunki na zakup samej dzialki budowlanej pod
    hipotekę ?. Interesuje mnie kwota ponizej 50.000 zł.

  • 2. Data: 2004-03-24 09:42:24
    Od: "RP" <r...@p...onet.pl>

    > Jaki bank daje najlepsze warunki na zakup samej  dzialki budowlanej pod
    > hipotekę ?. Interesuje mnie kwota ponizej 50.000 zł.

    Ja bralem 20.000 w BZWBK.
    Troche mialem jazdy z wykazaniem zdolnosci kredytowej - musialem obciac limit w
    RORze i zalatwic zeby mnie zdjeli z żyrowania kredytu koledze.
    Ale poza tym bez problemu.
    Pierwszy rok oprocentowanie promocyjne, pozniej wg stopy zmiennej.
    Formalnosci w zasadzie minimalne - umowa przedwstepna, wyciag z KW, wypis z
    rejestru gruntow, dokument potwierdzajacy ze dzialka jest pod zabudowe
    mieszkaniowa - czyli w zasadze komplet ktory powinien miec sprzedajacy.
    Aha - i od razu zorientuj sie czy mozesz brac hipoteke na siebie czy (o ile
    masz zone) musicie brac oboje. Wtedy lepiej skladajcie wniosek o kredyt
    wspolnie - mniej formalnosci notarialno-sadowych i wogole. Chyba ze macie
    rozdzielczosc majatkowa.
    Pzdr
    RP

  • 3. Data: 2004-03-24 10:44:13
    Od: Robert <r...@w...pl>

    > Jaki bank daje najlepsze warunki na zakup samej dzialki budowlanej pod
    > hipotekę ?. Interesuje mnie kwota ponizej 50.000 zł.
    Ja wziąłem w Nordea - tanio i szybko - polecam.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-03-27 16:52:20
    Od: "Janina" <k...@k...bez.syfu.chip.pl>

    Zajrzyj do PEKAO S.A.. zmienilo sie na lepsze i na pewno bedziesz
    zadowolony. do tego w ciagu 15 minut bedziesz wiedzial czy dostaniesz. BTW,
    jest kalkulator kredytowy zdolnosci u nich na stronie. TZN, kiedys widzialem
    teraz znalezc nie moge.
    pzdr
    j.