    From: tomeq <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny - nietypowa sytuacja - pomocy
    Date: Sun, 27 Mar 2005 00:27:40 +0100

    Jestem w dość nietypowej (dla większości banków) sytuacji. Chciałbym
    wziąść kredyt hioteczny na dokończenie budowy domu, której łaścicielami
    są rodzice mojej przyszłej żony. Wszędzie problemy. Czy ktoś może
    podpowiedzieć co robić? Problem w tym, że właściciele tej budowy, czyli
    rodzice mojej przyszłej żony według banków nie mają zdolności kredytowej
    poniweaż: ojciec jest ręcistą z rentą przyznaną już któryś raz z rzędu
    na 2 lata w wysokości ok 600 PLN, mama ma zarobki miesięczne około 700
    PLN netto. Moja przyszła żona pracowała jakiś czas "na czarno" w
    Szwajcarri, teraz wPolsce nei ma jeszcze pracy i jedyną osobą która
    mogła by dostać kwotę niezbędną do dokończenia tej budowy jestem ja.
    Jeśli wezmę kredyt przed slubem, będą się do zdolności kredytowej
    zaliczały moje zarobki, ok 1400 PLN na rękę a jak po ślubie to będzie to
    dzielone na dwie osoby. No i w tym problem że będzie to już za mało aby
    dostać kredyt.