eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt hipoteczny - umowa o pracę i umowa o dzieło a zdolność kredytowakredyt hipoteczny - umowa o pracę i umowa o dzieło a zdolność kredytowa
    From: "Marcin" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny - umowa o pracę i umowa o dzieło a zdolność kredytowa
    Date: Fri, 11 Apr 2003 16:48:34 +0200

    Witam,

    Mam zamiar wziąć kredyt hipoteczny na zakup mieszkania (20% wpłaty własnej,
    koszt całkowity mieszkania ok. 120-150 tys. zł), mam umowę o pracę na czas
    nieokreślony (1 rok stażu) jednak dosyć niskie dochody (ok. 1200 zł netto) i
    obawiam się, że żaden bank nie udzieli mi kredytu. Jednak w ciągu ostatnich
    2 lat osiągałem również nieregularne dochody z tytułu umowy o dzieło (kilka
    umów rocznie, w sumie około 8 000 zł netto rocznie) i w niedługim czasie
    spodziewam się podpisać jednorazową umowę o dzieło na wysokość ok. 30 - 40
    000 zł netto. I tutaj moje pytanie: czy tego typu dodatkowe dochody mają
    jakiekolwiek znaczenie dla banków (szczególnie jeśli są nieregularne), czy
    lepiej podpisać jedną "dużą" umowę czy też rozbić ją na kilka "mniejszych"?

    Pozdrawiam,
    Marcin