  • 11. Data: 2005-09-13 10:38:18
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w GE Money Bank
    Od: CozzY <m...@p...net>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Poczekaj troche, bo maja obnizyc oprocentowanie na dniach.

    Wiesz coś bliżej na ten temat? Jutro mam składać wniosek w GE bo do 15
    września mają promocję na odsetki od kredytu i trochę mi sie spieszy,
    ale teraz nie wiem co robić bo może zastąpią jeszcze czyms lepszym
    bieżącą oferte i co wtedy. Bedę sobie w brode pluł :) Skąd masz taki cynk?

    --
    CozzY

  • 12. Data: 2005-09-13 11:08:44
    Od: dwr <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl">

    CozzY napisał(a):

> [...]
    > ale teraz nie wiem co robić bo może zastąpią jeszcze czyms lepszym
    > bieżącą oferte i co wtedy. Bedę sobie w brode pluł :) Skąd masz taki cynk?

    WYdaje mi sie ze spokojnie mozna skladac bo jesli maja cos zmienic na
    plus np. 20% kapitlu bez odsetek zamiast obecnych 15% to dostaniesz
    wariant korzystniejszy. Tak mialem z wnioskiem zlozonym kiedy ta
    promocja obejmowała 10% a po drodze od wniosku do umowy weszla na 15 %.
    ALe moze byc roznie.

    Pozdrawiam

    dwr

  • 13. Data: 2005-09-14 07:23:47
    Od: CozzY <m...@p...net>

    dwr > napisał(a):

    > WYdaje mi sie ze spokojnie mozna skladac bo jesli maja cos zmienic na
    > plus np. 20% kapitlu bez odsetek zamiast obecnych 15% to dostaniesz

    Wielkie dzięki!

    --
    CozzY