  • 1. Data: 2005-09-01 08:14:10
    Temat: kredyt hipoteczny w millenium
    Od: "Artur" <a...@a...wp.pl>

    Witam

    Czy ktoś wie ile się przeciętne czeka w tej chwili na przyznanie kredytu.
    Czy wciąż trwa to minimum miesiąc?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-01 09:30:09
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w millenium
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@a...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktoś wie ile się przeciętne czeka w tej chwili na przyznanie kredytu.
    > Czy wciąż trwa to minimum miesiąc?
    >

    > pozdrawiam

    Z doświadczenia wielu Klientów wiem, że od złożenia wniosku do uruchomienia
    kredytu można się uporać całkiem spokojnie w 3 tygodnie. Jak jest duża kwota
    i uda się wynegocjować dla Klienta status VIP, to jeszcze o tydzień krócej.

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 3. Data: 2005-09-01 09:46:28
    Od: "Astroman" <zbigi[nie_spamuj]@op.pl>

> [...]
    > Witam
    >
    > Czy ktoś wie ile się przeciętne czeka w tej chwili na przyznanie kredytu.

    Jeśli masz komplet dokumentów i pogonisz doradcę to w tydzień się wyrobisz.
    Obecnie jest na tyle mało wniosków kredytowych że analitycy są odsyłani do
    innych zadań. Dlatego nie ma opóźnień w analizie i cały proces przyznania
    kredytu zależy głównie od przepływu dokumentów i ich kompletności.