    From: "gg" <d...@d...d.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny w pln - pkobp i bzwbk
    Date: Fri, 1 Sep 2006 14:51:17 +0200

    Witam

    Czytałem kiedyś na grupie, że posiadanie konta w pkobp podczas starania
    sięo kredyt hipot. powoduje obniżenie jakiejś opłaty... No właśnie jakiej?
    Opłaty za przyznanie kredytu? Marży (to byłoby zbyt piękne...)?
    Ile trzeba mieć konto żeby na taką obniżkę się załapać?
    Niestety nie znalazłem tych informacji na ich www.

    Jakie pkobp ma marże dla kred. hip. w pln przykładowo dla wartosci inwest
    350tyszł kwota kredytu 250tys?
    Na www piszą że trzeba się dowiadywać w oddziale a ja chciałbym
    sięwstępnie dowiedzieć czego mogę oczekiwać.

    Czy jeżeli szacowany koszt budowy domu to 250tyszł, a moja działka
    budowlana jest warta 100tyszł to wartość inwestycji bank liczy 350tys zł
    czy 250tyszł?

    Czy kredyt wibor6M+1% marży dla 250tys w pln (na 30lat) (czyli na dzien
    dzisiejszy 5,3%), 1% prowizja za przyznanie kredytu to rozsądna oferta? -
    bank bzwbk
    Na co zwrócić uwagę przy kredycie hip w pln w bzwbk?

    --
    pozdrawiam
    P.