  • 1. Data: 2003-05-09 12:21:00
    Temat: kredyt mieszkaniowy + ulga odsetkowa
    Od: piwar <p...@p...com>

    Czy dobrze rozumiem, że jeśli teraz kupię mieszkanie w inwestycji, która
    zakończy się dopiero w pszyszłym roku, a Pan Kołodko skasuje w następnym
    roku ulgę odsetkową, to nici ze skorzystania z niej?

    Pozdr.
    piwar.

    PS.
    http://www2.gazeta.pl/pieniadze/1,35895,1461254.html

  • 2. Data: 2003-05-09 12:37:14
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy + ulga odsetkowa
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik piwar pisze:

    > Czy dobrze rozumiem, że jeśli teraz kupię mieszkanie w inwestycji, która
    > zakończy się dopiero w pszyszłym roku, a Pan Kołodko skasuje w następnym
    > roku ulgę odsetkową, to nici ze skorzystania z niej?
    Fachowo to się nazywa ryzyko prawno - systemowe.
    Musisz przyjąć, że minister finansów w Polsce utrzymuje się na
    stanowisku średnio 2 lata.

  • 3. Data: 2003-05-10 06:00:25
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "jaszczur" napisał w wiadomości ...
    > Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    > a tam użytkownik piwar pisze:
    >

    > Musisz przyjąć, że minister finansów w Polsce utrzymuje się na
    > stanowisku średnio 2 lata.

    Niestety, każdy następny korzysta z "dorobku" poprzednika...
    (vide podatek Belki)

  • 4. Data: 2003-05-12 05:52:15
    Od: JR <r...@p...pl>

    a jak skoncze/ylem w tym roku? bede mogl odpisac?
    do szalu juz mnie te ulgi albo raczej ten K...olodko doprowadza

    Rysiek