  • 1. Data: 2008-09-25 04:42:05
    Temat: kredyt na samochód, który bank polecacie?
    Od: "amused" <a...@b...pl>

    Witam,

    Interesuje mnie ok. 40000-50000zl do splaty w 48-72 ratach.

    Samochód nowy z salonu.

    Kwota pożyczana może być ewentualnie mniejsza - biorę pod uwagę wpłatę
    własnych środków, jednak chciałbym jak najmniej.

    Który bank polecacie ?

    Zasadnicze kryterium to : jak najniższy ostateczny koszt kredytu. Wysokość
    raty, choć oczywiście tez nie bez znaczenia, jest drugorzędna.

    Dziękuję.

  • 2. Data: 2008-09-25 15:24:56
    Temat: Re: kredyt na samochód, który bank polecacie?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    amused pisze:
    > Który bank polecacie ?

    LUKAS :)
    6008

  • 3. Data: 2008-09-25 17:31:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    amused napisał(a):
    > Samochód nowy z salonu.

    Ja bym polecal kredyt oferowany przez dany salon.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-09-25 18:49:41
    Od: Ra <w@stopce>

    Mithos pisze:

    > Ja bym polecal kredyt oferowany przez dany salon.

    a korzystałeś ? w takim salonie jest np satander czy jak się to pisze i
    jak kiedyś sprawdzałem był sporo droższy od lukasa i innych banków

  • 5. Data: 2008-09-25 18:54:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ra napisał(a):
    > a korzystałeś ? w takim salonie jest np satander czy jak się to pisze i
    > jak kiedyś sprawdzałem był sporo droższy od lukasa i innych banków

    Wiele zalezy od tego jaki samochod chce sie kupic. Taka Toyota ma tyle %
    na ile lat jest kredyt (4 lata = 4%, 3 lata = 3% itp.), Fiat mial na 5
    lat, 0% (placilo sie jedynie 5% oplaty przygotowawczej itp. itd.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-09-25 21:23:17
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    jezeli auto ma cos wspolnego z VW to udaj sie do VW direct

    generalnie marka auta ma znaczenie!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-09-26 08:44:12
    Od: Krzysztof Ciepłucha <k...@u...home.pl>

    Mithos wrote:

    > Wiele zalezy od tego jaki samochod chce sie kupic. Taka Toyota ma tyle %
    > na ile lat jest kredyt (4 lata = 4%, 3 lata = 3% itp.),

    a skąd masz te rewelacje? toyota ma normalne kredyty udzielane prze
    Toyota Bank oprocentowane dużo wyżej niż przeciętnie... :/

  • 8. Data: 2008-09-28 11:16:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Ciepłucha napisał(a):
    > a skąd masz te rewelacje? toyota ma normalne kredyty udzielane prze
    > Toyota Bank oprocentowane dużo wyżej niż przeciętnie... :/

    Niedawno mieli taki kredyt jak opisalem. A teraz to nie wiem, moze sie
    cos zmienilo.

    --
    Mithos