  • Data: 2004-09-24 19:36:11
    Temat: kredyt studencki - prolongata
    Od: "krol" <krol@nie_mam_maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Wczoraj dostałem plan spłaty poleconym. Natomisat dziś był telefon z banku
    (niestety nie bylo mnie jak zwykel w domu jak i wczoraj) i mowili ze jak
    chce moge nie placic :)
    Dokladniej pani mowila cos o odroczeniu splaty na rok. Ponoc weszlo jakies
    rozporzadzenie ministra finansow czy cos takiego. Prawda to? Dla mnie to
    super sprawa. Pytanie tylko ile odsetki wyniosa. Ale przyznac trzeba ze i
    tak nie sa duze. Ja mam kredyt 14100 (od pazdziernika 2000 i do pazdiernika
    2003) a odsetki to raptem 1378,14 czyli to niecale 9,78%. Mam nadzieje, ze
    nie nalicza mi jakis kosmicznych odsetek po roku.
    Moze ktos ma cos blizej o tym odroczeniu splaty o rok. Szukalem ale nic
    konkretnego nie znalazlem, a wszyscy znajomi juz dawno zaczeli splacac i im
    taki bonus sie nie trafil.

    A co do minusow banku PKO BP moge polecic nastepny. Caly kredyt lacznie z
    zyrantami i noszeniem zaswiadczen ze szkolt zlatwialem w swojej
    miejscowosci, z niewielkim oddzialem. A w zwiazku z dzisejszym telefonem
    musze jechac do miasta wojewodzkiego :) A kto wie czy jak pojade w
    poniedzialek nie okaze sie ze mialem przywiesc ze soba zyrantow :)

    Prosze Was o jakies info w tej sprawie glownie chodzi o zapis tej zmiany z
    odroczeniem na rok i okolo ile wiecej zaplace jak rozpoczne splate
    1/10/2005 a nie jak mam w przyslanym wczoraj planie splaty 1/10/2004. Swoja
    droga tez niezla paranoja. Co oni sie dzis dowiedzieli o tym? Ze dzwonia do
    mnie po dniu od wysłania. No ale w naszym kraju nie takie cuda sie już
    zdazaly :)

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.