  • 1. Data: 2002-07-09 18:12:14
    Temat: kredyt w euro, a słaby złoty
    Od: raz2ras <r...@p...onet.pl>

    Co najkorzystniej zrobić z kredytem w euro w sytuacji gdy złotówka
    traci na wartości? Proszę o radę bo zje mnie kredyt. Ratunku !!

  • 2. Data: 2002-07-09 19:20:21
    Temat: Odp: kredyt w euro, a słaby złoty
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik raz2ras <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@4...com..
    .
    > Co najkorzystniej zrobić z kredytem w euro w sytuacji gdy złotówka
    > traci na wartości? Proszę o radę bo zje mnie kredyt. Ratunku !!

    Jesli nie przewalutowales w grudniu na USD to teraz cierp ;-)
    Choc przyznam ze i na USD zaczynam lekko sie niepokoic....

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl

  • 3. Data: 2002-07-09 20:18:59
    Temat: Re: kredyt w euro, a słaby złoty
    Od: "zooropa" <a...@p...onet.pl>

    Jeżeli nie możesz przewalutować na jeny to obecnie pozostaje ci się tylko
    modlić. Kołodko o to zadba.
    Euro będzie się umacniało a za nim franki szwajcarskie. Dolar to dolar
    pewnie zaraz też zacznie ścieżkę do góry nie oszukujmy się.

    .

  • 4. Data: 2002-07-10 12:57:02
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    Użytkownik "raz2ras" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co najkorzystniej zrobić z kredytem w euro w sytuacji gdy złotówka
    > traci na wartości? Proszę o radę bo zje mnie kredyt. Ratunku !!

    Nie tyle z kredytem co z robotą... najlepszym rozwiązaniem wyjechac za
    zachodnią granice do pracy i wtedy (zarabiając w Euro) spłacać kredyty.
    Mav
    no SiG

  • 5. Data: 2002-07-11 17:30:40
    Od: raz2ras <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Jul 2002 20:12:14 +0200, raz2ras <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Co najkorzystniej zrobić z kredytem w euro w sytuacji gdy złotówka
    >traci na wartości? Proszę o radę bo zje mnie kredyt. Ratunku !!
    Portal finansowy spróbował właśnie odpowiedzieć na to pytanie.
    Poczytajcie co piszą
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/article.html?arti
    cle_id=390852&type_id=1&category=20+21+22+23+24+27+2
    8+29&display=2&order=priority&priority=2-20
    Jak zwykle mało konkretnie. :(

  • 6. Data: 2002-07-11 17:30:41
    Od: raz2ras <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Jul 2002 22:18:59 +0200, "zooropa" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Jeżeli nie możesz przewalutować na jeny to obecnie pozostaje ci się tylko
    >modlić. Kołodko o to zadba.
    A dlaczego akurat na jeny ? Proszę o szczegóły.

  • 7. Data: 2002-07-12 07:07:00
    Temat: A moze warto wlasnie teraz wziac kredyt walutowy?
    Od: MichalW <N...@b...com>

    On Thu, 11 Jul 2002 19:30:40 +0200, raz2ras <r...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    icle_id=390852&type_id=1&category=20+21+22+23+24+27+
    28+29&display=2&order=priority&priority=2-20

    Z drugiej strony moze zbliza sie moment w ktorym najkorzystniej jest
    _wziac_ kredyt w walucie. Przy wysokim kursie walut kwota kredytu w
    obcej walucie bedzie nizsza niz np. miesiac temu (czyli mniej do
    splaty). Co prawda nikt nie wie, czy rosnace dzis kursy walut zaczna
    spadac, czy tez pozostana na wyzszym poziomie, ale tez caly czas
    oprocentowanie kredytow PLN jest sporo wyzsze niz walutowych a rosnace
    kursy walut przeloza sie na rosnace ceny prawie wszystkiego (chociazby
    dlatego, ze podrozeje benzyna) to zas moze skutkowac wzrostem inflacji
    i _moze_ podniesieniem stop procentowych -> kredyty w PLN znowu
    podrozeja.
    Zreszta RPP nie musi podnosic stop, zeby banki podniosly ceny kredytu.
    Czesto procent kredytu w PLN zalezy od stop miedzybankowych a te juz
    wzrosly...

    Co o tym sadzicie?

    Michal