  • Data: 2004-05-06 10:21:54
    Temat: kredyt wlutowy lub PLN na firme
    Od: "Piwek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakich informacji bank bedzie wymagal ode mnie przy ubieganiu sie o kredyt
    walutowy lub zlotowy (czy wymagania beda sie roznily w zaleznosci od waluty
    kredytu?), Czy ciezko jest dostac kredyt walutowy na firme? Czy istnieje
    moze jakas lista informacji, ktora bank bedzie od mojej firmy wymagal? Jesli
    tak to gdzie moge znalezc taka liste?

    Z gory dziekuje za pomoc