  • 1. Data: 2004-05-06 10:21:54
    Temat: kredyt wlutowy lub PLN na firme
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Jakich informacji bank bedzie wymagal ode mnie przy ubieganiu sie o kredyt
    walutowy lub zlotowy (czy wymagania beda sie roznily w zaleznosci od waluty
    kredytu?), Czy ciezko jest dostac kredyt walutowy na firme? Czy istnieje
    moze jakas lista informacji, ktora bank bedzie od mojej firmy wymagal? Jesli
    tak to gdzie moge znalezc taka liste?

    Z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2004-05-06 10:42:32
    Temat: Re: kredyt wlutowy lub PLN na firme
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piwek <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > walutowy na firme? Czy istnieje moze jakas lista informacji, ktora
    > bank bedzie od mojej firmy wymagal? Jesli tak to gdzie moge znalezc

    Firma osobowa, czy kapitalowa?
    Kredyt inwestycyjny, obrotowy?
    Jednym slowem - lepiej zajrzyj na strone -= np www.bzwbk.pl i tam sobie
    zobacz co wymagaja.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-06 10:56:05
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > Firma osobowa, czy kapitalowa?
    > Kredyt inwestycyjny, obrotowy?

    Chodzi mi o wszystko. Chce zrobic takie zestawienie: kilka typowych firm i
    porownac, jaka firma jakie dostanie oprocentowanie. Wysle takie zapytanie do
    bankow z profilami roznych firm. Potrzebne mi do artykulu.

  • 4. Data: 2004-05-06 11:01:13
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    >np www.bzwbk.pl i tam sobie
    > zobacz co wymagaja.

    Albo nie umiem szukac, albo takich informacji tam po prostu nie ma.

  • 5. Data: 2004-05-06 11:07:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piwek <p...@g...pl> wrote:
    > Albo nie umiem szukac, albo takich informacji tam po prostu nie ma.

    To bedzie dluuugi artykul pewnie ;)

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1274

    Moze do rzecznikow napisz? (gdyby co moge pomoc)

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-05-06 13:50:50
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > To bedzie dluuugi artykul pewnie ;)

    Raczej tak:) Chociaz mozna zrobic symulacje i dac po prostu w tabeli w
    postaci rankingu.

    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1274

    Ten link mam. Zauwaz jednak, ze sa tylko ogolne informacje a nei ma nic o
    wymaganych: danych, dokumentach firmy.