  • 1. Data: 2006-01-13 08:06:14
    Temat: kto i dlaczego dzwoni tak pozno
    Od: "Krzysztof Szm." <k...@e...strefa.pl>

    Witam serdecznie wszystkich Szanownych Grupowiczów

    Czy jest możliwe aby przedstawiciel LUKASA dzwonił do mnie po godz. 20:00
    z ofertą usług bankowych.
    Warunkiem jednak była konieczność podania przeze mnie peselu i nr dowodu
    osobistego.
    Na marginesie gość - ponoć z banku - dzwonił z anonimowego numeru
    telefonu co dodatkowo wzbudziło u mnie podejrzenie o nieuczciwe intencje.

    pozdrawiam:
    przezorny Krzysztof Szm.

    --
    Mów tylko wtedy, gdy Cię pytają ale żyj tak aby Cię pytano.

  • 2. Data: 2006-01-13 08:08:50
    Temat: Re: kto i dlaczego dzwoni tak pozno
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szm." <k...@e...strefa.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie wszystkich Szanownych Grupowiczów
    >
    > Czy jest możliwe aby przedstawiciel LUKASA dzwonił do mnie po godz. 20:00
    > z ofertą usług bankowych.

    Miom zdaniem to tkzw Nigeria scam
    Nigdy nie podawaj numeru konta. Lepiej być ostrożnym.

    jk

  • 3. Data: 2006-01-13 09:11:22
    Od: SebCz <b...@a...pl>

    > Miom zdaniem to tkzw Nigeria scam
    > Nigdy nie podawaj numeru konta. Lepiej byae ostro?nym.

    Numeru konta? A co w tym niebezpiecznego?

    SebCz

  • 4. Data: 2006-01-13 09:17:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    SebCz wrote:

    > Numeru konta? A co w tym niebezpiecznego?

    W Polsce nic, ale w takich Usiech, gdzie czeki i PZ są trochę bardziej
    rozpowszechnione, może być niebezpieczne.
    KJ

  • 5. Data: 2006-01-13 09:28:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Krzysztof Szm." <k...@e...strefa.pl> writes:

    > Czy jest możliwe aby przedstawiciel LUKASA dzwonił do mnie po godz.
    > 20:00 z ofertą usług bankowych.
    > Warunkiem jednak była konieczność podania przeze mnie peselu i nr
    > dowodu osobistego.

    Mozliwe (odrobinke) to jest, ale w zadnym wypadku nie wolno podawac
    swoich danych anonimom.

    MJ

  • 6. Data: 2006-01-13 09:35:07
    Od: SebCz <b...@a...pl>

    > W Polsce nic, ale w takich Usiech, gdzie czeki i PZ są trochę bardziej
    > rozpowszechnione, może być niebezpieczne.

    Tak, to słyszałem. Ale w tym wątku obracamy się w polskich realiach?

    --
    SebCz

  • 7. Data: 2006-01-13 15:51:58
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <op.s3a7s8uolfbakb@broot>, SebCz wrote:

    > Numeru konta? A co w tym niebezpiecznego?

    Grozi to niekontrolowanymi wpłatami na konto.

    Renata

  • 8. Data: 2006-01-13 16:29:54
    Od: SebCz <b...@a...pl>

    > Grozi to niekontrolowanymi wpłatami na konto.

    To ja poproszę o niekontrolowane wpłaty na moje konto, mogę podać swój
    rachunek. :)

    Co w tym groźnego? Jak ktoś chce wpłacać na moje konto, niech to robi, co
    mi do tego. Będzie musiał się sporo natrudzić, abym mu je oddał. O
    odsetkach nie wspomnę.
    W internecie jest cała masa nr rachunków bankowych, na Allegro mnóstwo
    sprzedawców podaje swoje numery, nic z tego nie wynika.
    SebCz

  • 9. Data: 2006-01-13 18:42:52
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 1/13/2006 4:51 PM, Renata Gołębiowska wrote:

    > Grozi to niekontrolowanymi wpłatami na konto.

    Poza przypadkiem, gdy jest to konto, na którym dłużnik ukrywa pieniądze
    przed wierzycielami. :-)

    Pzdr: Witek

  • 10. Data: 2006-01-14 19:00:14
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Krzysztof Szm. wrote:
> [...]
    > 20:00 z ofertą usług bankowych.
    > Warunkiem jednak była konieczność podania przeze mnie peselu i nr

    Do mnie dzwonili po 18-tej od mojego ubezpieczyciela - dla
    przeprowadzenia ankiety w sprawie II filaru. Powiedziałem, że wolę
    kontakt mojego agenta i odmówiłem ale potem zastanawiałem się również
    nad godziną. Pani powiedziała, że dzwoni z W-wy, więc międzymiastowa i
    dlatego zastanawiam się czy nie zaczynają dzwonić po 18-tej, żeby
    obniżyć koszty. Czy sa niższe dla firm w godzinach wieczornych?

    Leszek