  • 11. Data: 2010-07-06 16:08:27
    Temat: Re: kto odpowiada za błędny wpis w BIK?
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Feromon pisze:

    > Użytkownik "Mariusz" <e...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Ta sama. Miałem komunikaty błędu z OE że "posting not allowed" więc
    > już nie sprawdzałem czy post się ukazał. A widać tak.
    >
    > W sumie kilka, bo naprzód się okazało, że legitymacja nauczyciela nie
    > jest "dokumentem ze zdjęciem",
    > więc trzeba było podreptać po paszport. A czas leciał. W sumie razem z
    > wyborem lapka
    > trwało to 4 godziny.
    >
    > A za co miałaby BIKowi dziękować? Że bostała zmuszona do kupienia za
> [...]

    Raty 0% to chyba tylko w bankach Isl;amskich sa, zejdz na ziemie.

    A ten numer z BIKiem to normalka, jak pozyczkodawca widzi ze masz
    wpisane niesumienne splaty rat albo opoznienia to czesto klamie wlasxnie
    ze sa bledne dane albo inne pierdy.

  • 12. Data: 2010-07-06 21:47:07
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > A za co miałaby BIKowi dziękować? Że bostała zmuszona do kupienia za
    > gotówkę
    > zamiast 10 rat zero procent?
    Pralka na raty była 10% droższa w czasie promocji niż po. W następnym roku
    na widok ceny tv bezpośrednio PRZED promocją typu "bez vatu" po prostu
    głośno parsknąłem śmiechem. Ale mimo to nie ukrywam, że czasami można coś
    wyhaczyć w jakimś sklepie na raty 0% dodatkowo w dobrej, konkurencyjnej
    cenie. Tak jakby ktoś coś przeoczył :-)

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 13. Data: 2010-07-07 07:25:48
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "~|_ukasz" <l...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:i0vaar$7p4$1@pippin.nask.net.pl...
    > Wszędzie gdzie są raty 0% (oprocentowanie i prowizja "0")!
    > Przykładowo: jedna z sieci ma stałą promocję 30x0%. Jeśli uwzględnimy

    W tym samym sklepie płacąc od razu dadzą mi rabat 5%

  • 14. Data: 2010-07-07 20:24:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-06 23:47, Mariusz pisze:
    > Pralka na raty była 10% droższa w czasie promocji niż po.

    Nie wszystko jednak chcemy/możemy kupować po dogłębnej analizie
    możliwych dostawców oraz terminów najdogodniejszych cenowo. Jeśli więc
    idę do Medialnego Marka i coś kupuję, to kupuję to na raty, bo tak jest
    wygodniej i taniej, nawet jeśli mam świadomość, że prowizji dla banku
    nikt mi nie daje darmo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2010-07-07 21:41:46
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Racja, raz tak zrobiłem, kupiłem na te raty. Widząc jednak różnice w cenie
    jestem gotów poświęcić nieco czasu na analizę (nie musi być wcale dogłębna).
    Ta różnica jest dla mnie zapłatą za poświęcony czas i energię. A Miejska
    Macalnia jest pewnością wygodnym miejscem zakupów dla wielu, dla innych -
    tylko do oglądania.

    Mariusz

  • 16. Data: 2010-07-08 06:51:08
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-07-07 09:25, m pisze:

    > Użytkownik "~|_ukasz" <l...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:i0vaar$7p4$1@pippin.nask.net.pl...
    >
    > W tym samym sklepie płacąc od razu dadzą mi rabat 5%

    Nie, w tym nie dadzą.

  • 17. Data: 2010-07-08 21:33:19
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A ten numer z BIKiem to normalka, jak pozyczkodawca widzi ze masz wpisane
    > niesumienne splaty rat albo opoznienia to czesto klamie wlasxnie ze sa

    Nic z tych rzeczy. Znajoma nie ma żadnych rat, zwykle kupuje za gotowkę.
    Jeśli jest tam wpis to ma już kilka lat.
    No ale duchem świętym nie jestem, w jej BIK nie zaglądałem.

    Fakt jest taki, że BPH jest jedynym bankiem w SATURNIE
    bez możliwości alternatywnej...

    Ja mam czysty BIK, ale mnie też rat nie dali. Czysty pod względem
    terminowości spłat.
    Ale mam teraz złotą kartę z Mille na 40 tys i wtedy BPH zmniejszył mi limit
    z 20000 do 2600. Na tamtej karcie mam mniej wykorzystane, niż w BPH jak
    u nich miałem limit 20000. Tyle , że odsetki stracili, to się mszczą.

    Takie to wyrachowane czasy...

    Pozdr
    Feromon