  • 1. Data: 2003-01-19 15:22:44
    Temat: ktore banki wpołpracuja z BIK ?
    Od: "Dart" <w...@w...pl_niespamowi>

    Czy ktos ma liste bankow ktore wspolpracuja z Burem Iformacji Kredytowej ?
    Slyszalem pol roku temu (od agenta Reifeisena ..) ze najwieksi polscy
    detalisci (PEKAO)
    nie rwa sie do tej wspolpracy ...

    Dart

  • 2. Data: 2003-01-19 15:41:49
    Temat: Re: ktore banki wpołpracuja z BIK ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 19 Jan 2003 16:22:44 +0100, "Dart" <w...@w...pl_niespamowi>
    wrote:

    >Czy ktos ma liste bankow ktore wspolpracuja z Burem Iformacji Kredytowej ?
    >Slyszalem pol roku temu (od agenta Reifeisena ..) ze najwieksi polscy
    >detalisci (PEKAO)
    >nie rwa sie do tej wspolpracy ...

    Powiem tak - kiepska pamiec coraz rzadziej sie oplaca przy staraniu
    sie o produkty kredytowe :).
    Baza BIKu sie rozwija i to widac.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 3. Data: 2003-01-19 20:51:53
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Czy ktos ma liste bankow ktore wspolpracuja z Burem Iformacji Kredytowej ?
    > Slyszalem pol roku temu (od agenta Reifeisena ..) ze najwieksi polscy
    > detalisci (PEKAO)
    > nie rwa sie do tej wspolpracy ...

    Z tego co słyszałem, to Pekao już jest.
    Zdaje się że GE Capital jeszcze nie wszedł.
    Nie jestem też pewien Lukasa, KredytBanku i Invest Banku.
    No i SKOKi oraz małe spółdzielcze też nie są w BIKu.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-01-19 20:54:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    TS <f...@o...pl> wrote:

    > Z tego co słyszałem, to Pekao już jest.
    > Zdaje się że GE Capital jeszcze nie wszedł.

    No właśnie. A tak z innej beczki.
    Nie wie ktoś z Was jak to jest w bankach z trzymaniem informacji o
    'nierzetelnych klientach'?
    W sensie ile takie dane są trzymane, czy to zależy od banku itp?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-01-20 07:29:36
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co słyszałem, to Pekao już jest.
    > Zdaje się że GE Capital jeszcze nie wszedł.
    > Nie jestem też pewien Lukasa, KredytBanku i Invest Banku.
    > No i SKOKi oraz małe spółdzielcze też nie są w BIKu.

    SKOKI oczywiscie sa w BIKu. (z tym ze nie wszystkie jeszcze).

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 6. Data: 2003-01-20 07:47:33
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    TS pewnego razu popełnił(a):

    > Z tego co słyszałem, to Pekao już jest.
    > Zdaje się że GE Capital jeszcze nie wszedł.
    > Nie jestem też pewien Lukasa, KredytBanku i Invest Banku.
    > No i SKOKi oraz małe spółdzielcze też nie są w BIKu.

    witam

    KB tez jest jest w BIKu

    pozdro
    ---------------------------
    premek

  • 7. Data: 2003-01-20 08:27:00
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    TS napisał(a):

    > Nie jestem też pewien Lukasa, KredytBanku i Invest Banku.
    lukas mojej kk nie zapodal do biku, o nic tez nie pytal
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2003-01-20 10:55:33
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > lukas mojej kk nie zapodal do biku, o nic tez nie pytal

    Mam konto w Lukasie i w umowie konta taki zapis:
    "Zgodnie z art.24 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U.z29.10.1997 r. nr
    133,poz.883) dane osobowe i dane o wierzytelnościach uzyskane w wyniku
    zawarcia niniejszej umowy będą umieszczone i przetwarzane w Lukas Banku S.A.
    z siedzibą we Wrocławiu ul.Legnicka 36, a także bazie danych Biura
    Informacji Kredytowej S.A., dla realizacji ich celów statutowych"

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-01-20 11:16:50
    Od: t...@p...onet.pl

    > Czy ktos ma liste bankow ktore wspolpracuja z Burem Iformacji Kredytowej ?
    > Slyszalem pol roku temu (od agenta Reifeisena ..) ze najwieksi polscy
> [...]
    Aktualnie praktycznie wszystkie. A jezeli jakiegoś nie ma to na pewno wejdzie
    lada dzień, miesiąc. Ja to rozumiem, banki muszą się bronic przed nieuczciwymi
    klientami; ponad 10% kredytów straconych. Co więcej na tym tracą także wszyscy
    inni Klienci. Jak myślicie dlaczego jest takie duże oprocentowanie kredytów
    konsumenckich. Czy tylko z powodu, że banki sa takie pazerne? Tensor1

  • 10. Data: 2003-01-20 11:52:37
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Glenn napisał(a):

> [...]
    > z siedzibą we Wrocławiu ul.Legnicka 36, a także bazie danych Biura
    > Informacji Kredytowej S.A., dla realizacji ich celów statutowych"
    lukas moze podac ale nie podaje
    sprawdzalem siebie w bik i nic od lukasa nie bylo