  • 1. Data: 2007-07-24 19:22:34
    Temat: który bank ..
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Poszukuję banku na konto firmowe który daje coś takeigo jak bzwbk
    (allekarta) - obecnie mam i potrzebuję takiej dla firmy, chodzi mi o
    płatności w internecie jak kredytówką.

  • 2. Data: 2007-07-25 05:21:22
    Temat: Re: który bank ..
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Damian <d...@o...pl> napisał(a):

    > Poszukuję banku na konto firmowe który daje coś takeigo jak bzwbk
    > (allekarta) - obecnie mam i potrzebuję takiej dla firmy, chodzi mi o
    > płatności w internecie jak kredytówką.

    Chyba wszystkie KK traktuja PLATNOSC przy zakupie internetowym jako sprzedaz,
    tak jak przez terminal w sklepie.

    Natomiast nieoprocentowane przelewy (nie chodzi tu o media w Citi) chyba ma
    jeszcze ktorys bank, ale nie moge sobie przypomniec.

  • 3. Data: 2007-07-25 05:29:04
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Chyba wszystkie KK traktuja PLATNOSC przy zakupie internetowym
    [cut]

    Wiesz......Jemu chodziło o produktu bankowe dla firmy.

    Darek

  • 4. Data: 2007-07-25 05:43:26
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Darek <n...@p...maila.pl> napisał(a):

    > [cut]
    >
    > Wiesz......Jemu chodziło o produktu bankowe dla firmy.

    Zalezy jaka firma
    NP. DG moze dostac karty w BZWBK

    Jest to jakby nie patrzec firma, moze rowniez zatrudniac pracownikow itd.
    Pytanie nie brzmialo "karta dla sp z oo" czy "spolki akcyjnej".

    Lukasbank ma jakies karty dedykowane tylko dla firm - al enie analizowalem
    regulaminu i TOIP.
    Wiele innych bankow rowniez.

  • 5. Data: 2007-07-25 06:15:19
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 21:22:34 +0200, Damian napisał(a):

    > Poszukuję banku na konto firmowe który daje coś takeigo jak bzwbk
    > (allekarta) - obecnie mam i potrzebuję takiej dla firmy, chodzi mi o
    > płatności w internecie jak kredytówką.

    Kartami debetowymi inteligo i polbanku można płacić w internecie, ale
    czy wszędzie i zawsze to różnie z tym może być. Sprawdź też
    toyotabank mają wypukłą debetówkę, więc na pewno będzie dobra.