  • 11. Data: 2003-04-17 18:56:19
    Temat: Re: który fundusz ?
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b7mid0$eqn$1@nemesis.news.tpi.pl>, yrk wrote:
    > Pelos (04/17/2003 10:00 AM):
    >
    > Na pewno obligacje (wybralbym GTFI OS). Opcja dla ryzykantow/optymistow:
    > do 20% na jakis f. stabilnego wzrostu.

    SEB4 mozna rowniez czesc swoich pieniedzy zainwestowac(80%obligacje,
    20akcje). Co prawda jest troche w tyle niz SEB2 (same obligacje)
    ale z czasem moze choc nie musi ten fundusz przegonic
    gdyz jest tuz za nim.Zobaczymy ryzko/zysk

  • 12. Data: 2003-05-07 05:36:13
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    dziekuje Wam za odpowiedzi !

    --
    (Pawel Dienwebel) Pelos

  • 13. Data: 2003-12-11 02:31:32
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    b...@p...onet.pl skribis:

    >nie wiem czy komus z was przydadza sie rady tam zawarte ale od czasu do czasu
    >warto wpasc i przynajmniej poogladac wykresy wnioski to odrebna sprawa mowa o
    >stronce http://analizator.xo.pl/fundinw.htm

    Błąd 404

    Plik, którego poszukujesz, nie znajduje się na tym serwerze

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}