  • Data: 2007-03-01 13:43:52
    Temat: kupic mieszkanie
    Od: "gringo" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzie doradzce cos,

    Mam na oku 3-pokojowe mieszkanie w Wiszacych Ogrodach za 320 000zł (w
    poblizu jest Auchan, obwodnica, park - lokalizacja spoko). Mieszkanie
    jest do odbioru w 2009.

    Obecnie mieszkam w Bydgoszczy ale chce sie przeprowadzic do
    Trojmiasta.
    na dzien dzisiejszy dochody netto moje + zony to okolo 3500zł.

    Bank moze mi udzielic takiego kredytu na 30lat z rata okolo 2000zł.
    Oplaty zwiazane z utrzymaniem mieszkania to jakies 500 - 600zł na
    miesiac.

    czyli przy dzisiejszych zarobkach zostawalo by nam niecale 1000zł na
    zycie, czyli jest to tak "na styk".

    Teraz cos o nas:
    Jestem programista po studiach, od 2 lat pracuje w amerykanskiej
    korporacji. Zona studiuje pedagogike zaocznie na 4 roku i pracuje w
    supermarkecie za 600zł na rękę.

    Jak oceniacie pomysl na taki kredyt? Czy warto pakowac sie w takie
    długi? Nie wiem jakie są koszty życia w trójmieście, czy duzo
    odbiegaja od tych z Bydgoszczy?

    niech sie ktos wypowie, co by zrobil na moim miejscu

    pozdrawiam
    Grzegorz