  • 1. Data: 2009-12-09 18:42:47
    Temat: kursyzlota.pl opinie
    Od: "Dawid" <d...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie serwisu kursyzlota.pl. Czy może ktoś juz korzystał z
    ich usług? Pragne zakupic sobie małą sztabkę złota, ale boje sie oszustwa.
    Czy ktoś mógłby mi coś doradzic? Bedę wdzieczny za wszelkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2009-12-09 21:49:25
    Temat: Re: kursyzlota.pl opinie
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dawid wrote:
> [...]
    > Czy ktoś mógłby mi coś doradzic? Bedę wdzieczny za wszelkie odpowiedzi.

    Przeczytaj wyzej: przekroj sztabke laubzega i zobacz czy nie ma w srodku
    metalu o takim samym
    ciezarze wlasciwym,. Ten metal nazywa sie tungsten.

  • 3. Data: 2009-12-10 07:15:07
    Od: "pablo" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś mógłby mi coś doradzic? Bedę wdzieczny za wszelkie odpowiedzi.

    Złoto bezpieczniej kupować w krugerrandach
    http://dwagrosze.blogspot.com/2007_05_01_archive.htm
    W dziale metale szlachetne są wszystkie informacje na temat zakupu złota

  • 4. Data: 2009-12-10 08:22:28
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    fatso pisze:

    > ciezarze wlasciwym,. Ten metal nazywa sie tungsten.

    Jednakowoż, po tej stronie Odry nazywa się on wolfram.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 5. Data: 2009-12-10 09:20:27
    Od: fatso <f...@n...com>

    \n wrote:

    > Jednakowoż, po tej stronie Odry nazywa się on wolfram.

    Wolfram to starogermanskie imie meskie.
    Lepiej nie nazywac metalu np Jozek bo moze sie pomieszac.