  • 11. Data: 2009-09-07 13:33:51
    Temat: Re: lans mBanku
    Od: z...@o...pl

    > Ja mam opiekuna w Multibanku. :)

    mną sie chcieli zaopiekować w DB ale nie chcialem
    parafrazując: "nie opiekuj sie mną, nawet gdy będziesz chciał" :)

  • 12. Data: 2009-09-07 13:44:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:28:53 +0200, RobertS napisał(a):

    > opiekun w mBanku? jakoś nie widzę tego zbyt różowo...po co mi jakiś
    > ogólny email? skoro opiekun ma być indywidualny to chciałbym dostać
    > bezpośredni email + tel. do niego, abym nie musiał na mLinię dzwonić

    Pewnie będą 2-3 stanowiska dla wszystkich "wyjątkowych". Czyli pewna pula
    numerków, po zalogowaniu, zostanie przekierowana do tych facetów. Czas
    oczekiwania umili przyjemniejsza (ekskluzywna) muzyczka, w tle będzie
    pobrzdękiwał imbryk z dobrą kawą, zaś całość będzie taka brązowo-
    jedwabisto-atłasowa...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 13. Data: 2009-09-07 13:51:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-07, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > no i masz z tego powodu jakieś korzyści? ja jakoś żadne...

    Największe to chyba umawianie spotkań tak, by mi to zajmowało
    minimalnie czasu, przygotowywanie umów tak że przychodzę
    "na gotowe" i czasem załatwianie czegoś te 15-30 min
    po zamknięciu oddziału.

    Ale większe profity to bezpłatne wszystkie bankomaty,
    niższe oprocentowanie kredytów (albo negocjowalna prowizja)
    i co mnie zdziwiło, karta kredytowa do firmy "na podpis". [1]

    Na fali ostatniej złej prasy też zacząłem robić przygotowania
    do tego by się z BRE ewentualnie szybko wycofać, ale prawdę mówiąc
    nie mam żadnych zastrzeżeń do pracy mojego oddziału, a po odwiedzinach
    w innych bankach wręcz oceniam jego pracę bardzo dobrze.

    [1] Zdziwiło bo taki Polbank, czy Alior żądali ode mnie naprawdę
    cudacznych papierów i wypełaniania ogromniastych wniosków,
    oświadczeń i bóg wie co jeszcze.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2009-09-07 13:53:09
    Od: z...@o...pl

    > mną sie chcieli zaopiekować w DB ale nie chcialem
    > parafrazując: "nie opiekuj sie mną, nawet gdy będziesz chciał" :)

    zdecydowanie wole być "zwykłym" klientem, wtedy nie
    wciskają mi nachalnie żadnych struktur i nie truja d...

    w DB gdzie zwykły człowiek ma wszystko gratis,
    naprawdę nie widzę potrzeby nadzwyczajności :)

  • 15. Data: 2009-09-07 14:18:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > zdecydowanie wole być "zwykłym" klientem, wtedy nie
    > wciskają mi nachalnie żadnych struktur i nie truja d...

    do mnie też dzwonili w sprawie struktur, ale powiedziałem, że mnie nie
    interesują i sobie nie życzę to przestali - czasem ktoś zadzwoni
    (niekoniecznie MOJA "opiekunka") i zaproponuje lokatę lub sonduje
    odnośnie kredytu, poza tym nic ciekawego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2009-09-07 15:14:01
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

> [...]
    > oczekiwania umili przyjemniejsza (ekskluzywna) muzyczka, w tle będzie
    > pobrzdękiwał imbryk z dobrą kawą, zaś całość będzie taka brązowo-

    Kawa w imbryku?

    Tak właśnie wygląda jakość wg BRE

    W.

  • 17. Data: 2009-09-07 16:14:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Spójrzcie co rozsyła mBank, ciekawe jak to będzie wyglądać w praktyce...
    > ---------------------------------

    Tez dostalem mailem ale bez ponizszego fragmentu...

> [...]
    >
    > - zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
    > najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
    > - posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
    > - korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
    > - posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
    > - zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.
    > [...] Mamy
    > nadzieję, że wprowadzone udogodnienia przyczynią się do zwiększenia
    > poziomu
    > satysfakcji z naszych usług i zachęcą do dalszej współpracy z mBankiem.

    Pewnie kazdemu wysylaja...

    MK

  • 18. Data: 2009-09-07 17:06:42
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Wrz, 15:51, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Największe (..)przygotowywanie umów tak że przychodzę
    > "na gotowe" i czasem załatwianie czegoś te 15-30 min
    > po zamknięciu oddziału.

    To to ja kiedyś(i tylko raz:P ) miałem w BZWBK z kontem..(wtedy
    jeszcze )studenckim;)
    No ale to było w czasach jak mBank dopiero powstawał.

  • 19. Data: 2009-09-07 19:04:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > no i masz z tego powodu jakieś korzyści? ja jakoś żadne...

    Ja miałem raczej "korzyści" ujemne, bo mi doradca AQ mocno namieszał.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-09-07 19:37:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > niższe oprocentowanie kredytów (albo negocjowalna prowizja)
    > i co mnie zdziwiło, karta kredytowa do firmy "na podpis". [1]

    To samo jest w Alior. No prawie, bo koszt 3 PLN miesięcznie.

    --
    Mithos