eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilider jakościlider jakości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: lider jakości
    Date: Tue, 20 May 2014 20:05:14 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 10
    Message-ID: <llg5gp$ikd$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-219-196.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1400609113 19085 87.239.219.196 (20 May 2014 18:05:13
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 May 2014 18:05:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602676
    [ ukryj nagłówki ]

    Dziś w serwisie transakcyjnym wyświetlił mi się komunikat, że trzeci raz z
    rzędu mBank został liderem jakości w zakresie obsługi w placówkach.

    Czy oni badali jakośc wypowiadania formułki: "trzeba zadzwonić na
    infolinię", czy co? Jak widzę już nikt nawet nie ukrywa, że to są jaja i to
    trzeci rok z rzędu.

    To teraz jeszcze brakuje tylko któregoś z klonów Getinu na drugim oraz
    BOŚ-ia na trzecim...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1