  • 11. Data: 2009-04-04 09:32:27
    Temat: Re: lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    > Widać, że jesteś biznesmenem niemałego formatu. A my tutaj malutcy i
    > nienawykli do takich biznesów. Nie rzucaj pereł przed wieprze, udaj się
    > lepiej na jakieś forum gdzie jak się napisze wykrzyknik to on od razu kręci
    > się, błyska i śpiewa czy w podobne miejsce.

    a czym sie rozni ryzyko od pozyczki w kokosach i tp pierdolach, bez przesady
    chodzi o drobna kwote, a w razie czego zawsze mozna jeszcze zarobic odsetki
    usatwowe (przy zalozeniu nierzetelenosci) poprzez sad

  • 12. Data: 2009-04-04 09:33:57
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    autor pisze:

    > sad , zwrot kosztow + odsetki ustawowe + odsetki 15%

    Spłacisz 5% i odchodzisz wolno, bo wykazałeś się dobrą wolą.

  • 13. Data: 2009-04-04 09:34:13
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    > Oczekujesz, =BFe kto=B6 ci po=BFyczy pieni=B1dze, skoro =BFaden normalny =
    > bank tego=20
    > nie zrobi ???
    > Bior=B1c po=BFyczk=EA w providencie musisz by=E6 powa=BFnie zdesperowany =
    > albo=20
    > skre=B6lony we wszystkich bankach co nie jest =B3atwe do osi=B1gni=EAcia.=

    albo prowadzic firme < 6 miesiecy.

    Alez to trudne do wymyslenia co nie ?

  • 14. Data: 2009-04-04 09:35:46
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    > Spłacisz 5% i odchodzisz wolno, bo wykazałeś się dobrą wolą.

    ignorant.
    Po pierwsze to w przypadku przestepstwa oszustwa, a nie sadu cywilnego.
    A po drugie nie zawsze wplata czesci powoduje brak przestepstwa.

  • 15. Data: 2009-04-04 09:40:03
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gr79fa$nh4$1@inews.gazeta.pl...

    > a czym sie rozni ryzyko od pozyczki w kokosach i tp pierdolach, bez
    > przesady

    Niewiele się różni, aczkolwiek na niekorzyść.

    > chodzi o drobna kwote, a w razie czego zawsze mozna jeszcze zarobic
    > odsetki
    > usatwowe (przy zalozeniu nierzetelenosci) poprzez sad

    Uważasz, że komuś sąd odda odsetki? Nie, sąd ewentualnie Tobie nakaże ich
    zapłacenie, pod warunkiem, że osoba która Cię pozwie opłaci wpis sądowy od
    kwoty sporu i napisze pozew i wygra proces. A ty nadal będziesz mógł
    stwierdzić: "teraz nie mam, jak kiedyś będę miał to oddam".

    Ta kwota jest po prostu śmieszna - 1100 zł, zysk w stosunku do inwestycji
    bez ryzyka pewnie jakieś 150 zł, kto się po to ma schylić? Szukasz idioty.
    Ja Ci źle nie życzę, może i idiotę znajdziesz, ale mało prawdopodobne że
    akurat stanie się tu tutaj. Takie rzeczy można robić ze swoimi znajomymi, a
    nie anonimowo przez internet. Skoro tego nie robisz z jakimś znajomym, jak
    sądzisz, jakie to wnioski powinno implikować u przeciętnie inteligentnej
    osoby?

    Gdyby to była kwota 110.000 zł, można by rozważać różne opcje zabezpieczeń,
    np. hipoteką czy przewłaszczeniem ruchomości, a tak? Kto się po to ma
    schylić?

  • 16. Data: 2009-04-04 09:51:55
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > albo prowadzic firme < 6 miesiecy.
    >
    > Alez to trudne do wymyslenia co nie ?

    Wiesz... 1000zł to trochę śmieszna kwota i jak na firmę i jak na osobę
    prywatną. Ale zgadzam się - ryzyko duże, a fakt, że żaden bank nie chce Ci
    tego dać, tudzież znajomi, rodzina itp. jednak daje do myślenia. Mało komu
    będzie chciało się bawić w windykacje - to proces trudny i bolesny - głównie
    dla pożyczkodawcy. Wystarczy poczytać choćby forum kokosa.

  • 17. Data: 2009-04-04 09:55:16
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    > Uważasz, że komuś sąd odda odsetki?

    a po co mi wkladasz w usta slowa ktorych nie wypowiedzialem?

> [...]
    > akurat stanie się tu tutaj. Takie rzeczy można robić ze swoimi znajomymi, a

    Jakos nigdy nie mialem problemu z podpisywanim zdalnie umow o dzielo i
    przyjmowaniem zaliczek przewyzszajacych te kwote.
    Przesadzasz z ta anonimowoscia.

    > Skoro tego nie robisz z jakimś znajomym, jak
    > sądzisz, jakie to wnioski powinno implikować u przeciętnie inteligentnej
    > osoby?

    ze nie ma znajomego ktory ma wolna kase?

  • 18. Data: 2009-04-04 10:05:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gr7aq4$m1$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakos nigdy nie mialem problemu z podpisywanim zdalnie umow o dzielo i
    > przyjmowaniem zaliczek przewyzszajacych te kwote.
    > Przesadzasz z ta anonimowoscia.

    Ja także wykonuję sporadycznie i stukrotnie wyższe transakcje "na słowo" ale
    z osobami albo podmiotami, które znam i z którymi już współpracowałem nie
    raz. I nigdy nie powinno być to normą.

    Możliwe, że trochę przesadzam z anonimowością, ale nie bardzo. Mnie jednak
    nie chodzi głównie o anonimowość, tylko o całkowite uzależnienie się od woli
    pożyczkobiorcy. Wszystko opiera się na dobrej woli osoby przyjmującej takżą
    pożyczkę, a tę jest ciężko zweryfikować. Jak postanowi nie oddać, nie ma
    siły żeby to skutecznie wyegzekwować. Udzielający pożyczki próbując ją
    wyegzekwować poniesie tylko kolejne nieodzyskiwalne koszty, a ze strachu
    pewnie jeszcze niepotrzebnie 2% PCC zapłaci.

    > ze nie ma znajomego ktory ma wolna kase?

    Nie ma wolnej kasy w kwocie tysiąca złotych? Wiem, że to niebogaty kraj, no
    ale...

  • 19. Data: 2009-04-04 10:15:44
    Od: " autor" <n...@g...pl>

> [...]
    > pewnie jeszcze niepotrzebnie 2% PCC zapłaci.

    > Nie ma wolnej kasy w kwocie tysiąca złotych? Wiem, że to niebogaty kraj, no

    2 % PCC MA GRATIS, DOBRA NIE WAZNE NIE AKUTALNE,
    chyba wiem od kogo pozycze.
    Zlodziejem nie jestem, po prostu nie przewidzialem ze zdecyduje sie na te
    biblioteke.

    Provident bylby dobry o ile nie wal z bezsensowna obsluga domowa.
    (wychodzi wtedy koszt pozyczki okolo 250 zl przy opcji przelew).

  • 20. Data: 2009-04-04 10:19:34
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Szymon <n...@o...pl> napisał(a):

    > Wiesz... 1000zł to trochę śmieszna kwota i jak na firmę i jak na osobę
    > prywatną. Ale zgadzam się - ryzyko duże, a fakt, że żaden bank nie chce Ci
    > tego dać, tudzież znajomi, rodzina itp.

    a nie przyszlo Ci do glowy ze rodziny ktos nie chce angazowac, po prostu
    mialem chwilowa potrzebe, jak ktos chce skorzysta jak nie to nie.

    Do banku sensu isc nie ma gdyz jak pisalem WSZEDZIE jest warunek > niz 6
    miesiecy prowadzenia DG, po za tym jak juz ktos tu wspominal absurdalny wymog
    np w lukasie dotyczacy zaswiadczenia o niezaleganiu z podatkami (prosic o
    kontrole? :) )

    jednak daje do myślenia. Mało komu
    > będzie chciało się bawić w windykacje - to proces trudny i bolesny - głównie
    > dla pożyczkodawcy. Wystarczy poczytać choćby forum kokosa.

    tematu nie bylo

    pozdrawiam