  • 1. Data: 2011-11-22 22:59:38
    Temat: lokaty antybelkowe
    Od: maly_mis <m...@m...pl>

    Meritum 6 mc 5,79 12 mc 5,40
    Getin online 6 mc 5,83
    idea 4/6/9/12 mc 6.1

    Jakos zadna do mnie nie przemawia. Zaden bardziej wiarygodny bank nic
    nie oferuje?

    Z tych trzech, ktory wydaje sie byc najbardziej wiarygodny (w zasadzie 2
    i 3 to prawie to samo).

  • 2. Data: 2011-11-22 23:07:57
    Temat: Re: lokaty antybelkowe
    Od: maly_mis <m...@m...pl>

    W dniu 2011-11-22 23:59, maly_mis pisze:
> [...]
    > nie oferuje?
    >
    > Z tych trzech, ktory wydaje sie byc najbardziej wiarygodny (w zasadzie 2

    oczywiscie chodzi o lokaty ktore zapewnia zabezpieczenie przed "nowa
    belka" (prawd od 1 marca)

  • 3. Data: 2011-11-23 07:07:59
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "maly_mis" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > oczywiscie chodzi o lokaty ktore zapewnia zabezpieczenie przed "nowa belka"
    > (prawd od 1 marca)

    To rozloz jajka do roznych koszykow, IMO wszystkie maja
    taka sama wiarygodnosc - gwarancje BFG

  • 4. Data: 2011-11-23 15:17:40
    Od: Huncw0t <h...@o...pl>

    W dniu 22.11.2011 23:59, maly_mis pisze:
> [...]
    > nie oferuje?
    >
    > Z tych trzech, ktory wydaje sie byc najbardziej wiarygodny (w zasadzie 2

    A w jaki sposób definiujesz i stopniujesz wiarygodność banku?

    --
    Huncwot
    Biuro podróży Kraków - http://www.skladnicawycieczek.pl

  • 5. Data: 2011-11-23 15:47:17
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 22.11.2011 23:59, maly_mis wrote:
> [...]
    > nie oferuje?
    >
    > Z tych trzech, ktory wydaje sie byc najbardziej wiarygodny (w zasadzie 2

    http://online.neobank.pl/public/classic/?produktId=6
    1

    PROMOCJA - Lokaty na kwotę 10 000 zł założone za pośrednictwem
    bankowości internetowej objęte są niezwykłym oprocentowaniem
    6,86% z dzienną kapitalizacją odsetek

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org