  • 1. Data: 2008-01-29 09:29:44
    Temat: lokaty i lokaty negocjowane
    Od: "Dominik" <d...@p...pl>

    moglbym prosi o pare slow gdzie warto sie udac, kto oferuje dobre
    oprocentowanie i od ilu mozna negocjowac
    pozdrawiam
    DK

  • 2. Data: 2008-01-29 21:18:06
    Temat: Re: lokaty i lokaty negocjowane
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Dominik" <d...@p...pl> wrote in message
    > moglbym prosi o pare slow gdzie warto sie udac, kto oferuje dobre
    > oprocentowanie i od ilu mozna negocjowac

    Zalezy od banku, niektore zadaja np 100tys inne 50tys, albo i 30tys.
    Generalnie dla PLN czesto standardowe lokaty w bankach jak np Getin sa wyzej
    oprocentowane niz te negocjowalne. Jezeli chodzi o negocjowalne waluty to
    warto szukac, bo tu oferta standardowa w wiekszosci bankow jest bardzo
    slaba i ponizej stop rynkowych. W przypadku EUR, USD oprocentowanie jest
    rynkowe i scisle zalezy od sytuacji na rynku miedzynarodowym (patrz
    LIBOR). -przewaznie takie lokaty zaczynaja sie od 20 lub 25tys waluty w
    malych bankach 10tys waluty.

  • 3. Data: 2008-01-30 08:17:06
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Jan 2008 10:29:44 +0100, Dominik napisał(a):

    > moglbym prosi o pare slow gdzie warto sie udac, kto oferuje dobre
    > oprocentowanie i od ilu mozna negocjowac pozdrawiam

    Dzisiaj gdzieś mi przed oczami śmignęło, że PKO BP "ostro" zatakowało
    lokatą 6%.

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-01-30 20:23:32
    Od: "jd" <d...@w...pl>