    From: Dannyboy <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: lukas a dane osobowe
    Date: Tue, 26 May 2009 21:06:55 +0200

    Witam serdecznie,

    Kiedys wzialem kredyt ratalny w lukasie i tam wyrazilem zgode na
    przetwarzanie danych przez bank - w tym rowniez dla celow marketingowych.
    Niestety obecnie bank neka mnie swietnymi ofertami, nawet dostalem
    ostatnio karte kredytowa bez umowy, a z regulaminu wynika, ze wystarczy
    zadzwonic, aby ja uaktywowac, w kazdym punkcie regulaminu informujac
    mnie o tym, ze aktywowanie karty oznacza wejscie w zycie umowy
    kredytowej (ktorej na oczy nie widzialem)

    Kredyt ratalny zostal splacony - nawet otrzymalem przekazem pocztowym
    nadplate wynikajaca z blednej kalkulacji przeze mnie ostatniej raty.

    Czy w zwiazku z tym (umowa zakonczona) mam prawo zadac usuniecia moich
    danych ze zbioru Lukas Banku ?

    Chce im zlozyc nastepujace pismo:

    Administrator bazy danych osobowych
    LUKAS Bank SA
    pl. Orląt Lwowskich 1
    53-605 Wrocław

    Wniosek o usunięcie danych osobowych ze zbioru.

    Zgodnie z art. 32 pkt. 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie
    danych osobowych zwracam się z wnioskiem o zaprzestanie przetwarzania
    moich danych osobowych oraz całkowite usunięcie danych ze zbioru danych
    administrowanych przez Lukas Bank SA.

    Jednocześnie pragnę złożyć podziękowanie za dotychczasową udanę
    współpracę oraż życzyć wielu rynkowych sukcesów

    Z wyrazami szacnku,
    Imie Nazwisko
    PESEL: moj pesel

    Czy wystarczy, ze zrobie 2 kopie takiego pisma - przyjde do odzialu i
    poprosze o pieczatke "wplynelo", legitymujac sie przy tym dowodem
    osobistym czy tez np na podstawie prawa bankowego lub ktoregos z innych
    przepisow bank bedzie mial zawsze prawo przetwarzac moje dane ze wzgledu
    na kiedys zawarta umowe (nawet poza celami marketingowymi). ?

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man