  • 1. Data: 2006-10-06 10:21:15
    Temat: lukas na Ty do klientow?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy to jakis nowy standard, ze do klientow w placowkach lukasa pracownicy
    zwracaja sie 'per Ty' ? 'podaj dowod', 'podpisz sie'... Niby to placowka
    przy politechnice, ale czy to oznacza, osoby niestudiujace maja ja omijac?

    Moim zdaniem porazka.

    a.

  • 2. Data: 2006-10-06 10:33:22
    Temat: Re: lukas na Ty do klientow?
    Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przy politechnice, ale czy to oznacza, osoby niestudiujace maja ja omijac?

    A mnie takie podejscie się podoba, coraz częsciej się taką praktyke
    stosuje - moze nie w bankach.
    To takie amerykańskie "You " tam nie ma Pan/Pani na codzien i jest pięknie
    :>

  • 3. Data: 2006-10-06 11:08:54
    Od: michaça <w...@...pl>

    > A mnie takie podejscie się podoba, coraz częsciej się taką praktyke
    > stosuje - moze nie w bankach.
    > To takie amerykańskie "You " tam nie ma Pan/Pani na codzien i jest pięknie
    taaa, a najpiekniejsze jest to np na kursie na prawo jazdy, gdzie "mily",
    "kulturalny" pan nie zwaza na twoje np 3x lat... ;-)

  • 4. Data: 2006-10-06 11:43:57
    Od: "Sinus" <d...@g...pl>

    Kmail <kmail@wpq_bez_q_.pl> napisał(a):
    > A mnie takie podejscie się podoba, coraz częsciej się taką praktyke
    > stosuje - moze nie w bankach.
    > To takie amerykańskie "You " tam nie ma Pan/Pani na codzien i jest pięknie
    > :>

    A mnie to wkurza, wprawdzie nie zdarza mi się to często, ale jeśli już, to
    upominam daną osobę że nie przypominam sobie żebyśmy przechodzili na "ty".
    Zazwyczaj pojawia się zakłopotanie u danej osoby i przeprosiny.

    Sinus

  • 5. Data: 2006-10-06 11:55:35
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > A mnie takie podejscie się podoba,

    No... a potem bufet zwany MakDonaldem jankesi mówią restauracja!

    *

  • 6. Data: 2006-10-06 12:11:11
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    w...@a...pl (Wemif) writes:

> [...]
    > przy politechnice, ale czy to oznacza, osoby niestudiujace maja ja omijac?

    Zgadzam się.
    Powinny być instytucje gdzie zachowany jest formalizm i dystans.
    IMHO banki pod to podpadają. Mają być profesjonalne i
    skrupulatne. Tykowanie kojarzy mi się raczej ze swobodnym, luźnym
    podejściem do sprawy, a nie chciałbym aby ktoś w ten sposób traktował
    moje finanse.

    --
    jimmij

  • 7. Data: 2006-10-06 12:26:50
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Wemif" wrote in message
    > Czy to jakis nowy standard, ze do klientow w placowkach lukasa pracownicy
    > zwracaja sie 'per Ty' ? 'podaj dowod', 'podpisz sie'... [...]

    zdecydowanie przesada
    niech "tykają się" między sobą
    nawet fajnie by było gdyby pracownik "na dywaniku" mówił do prezesa
    "Przesadzasz stary" ;)

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 8. Data: 2006-10-06 13:37:03
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl> napisał

    > A mnie takie podejscie się podoba, coraz częsciej się taką praktyke
    > stosuje - moze nie w bankach.
    > To takie amerykańskie "You " tam nie ma Pan/Pani na codzien i jest pięknie

    To wyjedz do Ameryki, jak Ci sie tak bardzo to podoba.

    Jesli gowniarz 25-letni mowi do starszego pana okolo
    szescdziesiatki "ty", "podpisz" to jest to zwykle
    CHAMSTWO, bezczelnosc i brak
    jakiejkolwiek oglady!

    Neko

  • 9. Data: 2006-10-06 13:38:08
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał

    > IMHO banki pod to podpadają. Mają być profesjonalne i
    > skrupulatne. Tykowanie kojarzy mi się raczej ze swobodnym, luźnym

    Od kiedy to w Polsce banki sa profesjonalne ??

    Neko

  • 10. Data: 2006-10-06 13:41:01
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał

    > No... a potem bufet zwany MakDonaldem jankesi mówią restauracja!

    Taaaaa... wszystko co amerykanskie jest tak "pieeeeeekne"...

    A my wlasnej kultury nie mamy. Co tam, lepiej importowac
    zachodnia "kólturę". :)

    Neko