  • 31. Data: 2006-10-09 07:23:58
    Temat: Re: lukas na Ty do klientow?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Czy osona,

    Nie wiem czy "osona" powinna czy nie...

    >? ktora nie akceptuje takiego zachowania nie powinna sie zwracac do
    > innych per Pan/Pani?

    W Usenecie nie ma takiego obowiazku. 90% postow na Usenecie
    jest utrzymana w podobnym tonie i raczej nikomu to nie przeszkadza.
    No, chyba ze pojawi sie niejaki "MK", ktory nie majac
    do czego przytrzepic sie, czepia sie czegokolwiek, nie zwazajac
    na to, ze tym sposobem tylko dostarcza niepotrzebnej rozrywki. :)

    > Netykieta to tez taki brudny amerykanski wynalazek.

    Prosze o podanie mi w ktorym punkcie Netykieta
    wymusza powyzsze zachowania?

    Neko

  • 32. Data: 2006-12-07 14:39:17
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Czy to jakis nowy standard, ze do klientow w placowkach lukasa pracownicy
    > zwracaja sie 'per Ty' ? 'podaj dowod', 'podpisz sie'... Niby to placowka
    > przy politechnice, ale czy to oznacza, osoby niestudiujace maja ja omijac?

    Chyba Lukas przemyslal powyzsze, bylem dzis po raz drugi - dlugo omijajac
    te placowke - i jakby zupelnie inne traktowanie klienta: Pan/Pani itp.

    a.

  • 33. Data: 2006-12-09 13:28:53
    Od: d...@o...pl (Dario)

> [...]
    > przy politechnice, ale czy to oznacza, osoby niestudiujace maja ja omijac?

    Może to taki chwyt marketingowy: ma być na "ty", swobodnie i po luzacku,
    na wzór j. holenderskiego gdzie form grzecznościowych używa sie tylko w
    publicznych przemowach, w telewizji, a w rozmowie 2 osób to nawet student do
    dyrektora mówi na "ty".