  • 21. Data: 2003-03-07 13:13:16
    Temat: Re: [lukas] nowa toip kk
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    krab napisał(a):

    > jest tylko jedno małe ale, zazwyczaj przy staraniu się o taka kartę w
    > banku - żadane są rózne zaświadczenia - np o niezaleganiu z podatkiem itp
    > bzdety, a ich wydanie kosztuje,
    > pewnie zależy ten koszt od wielu czynników - dla mnie wyszło, że same
    > zaświadczenia dla mnie to ok 50 zl, co niestety czyni przenosiny KK mało
    > atrakcyjne :-(
    uproszczona procedure przejecia klienta wraz z kk ma bphpbk
    chyba tez multi, ale ich czat na www nie dziala z proxy :(
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 22. Data: 2003-03-07 17:32:13
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"
    > promocyjna

    > z Inteligo takiego numeru nie dostaniesz i ich do tej promocji nie
    wliczaja
    Jesteś pewien?

  • 23. Data: 2003-03-08 13:27:42
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > wliczaja
    > Jesteś pewien?

    Niestety. Aczkolwiek jakbym miał wpływy na Inteligo w odpowiedniej
    wysokości to pewnie bym zapytał na piśmie dlaczego.

    pzdr

    Tomek

  • 25. Data: 2003-03-09 12:18:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 6 Mar 2003 10:35:50 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    >Mnie już utracili. Na razie poza zmianą TOiP ten produkt się nie zmienia ;-P

    Niedlugo sie wyglad zmieni :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 24. Data: 2003-03-09 12:18:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 7 Mar 2003 09:08:34 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    >Za 105 zł masz 2 karty z Multi. A przy limicie pow. 4k bezpieczeństwo
    >wyższe.
    >Jest też promocja (50% ceny) w śląskich? placówkach - Gliwice, Katowice,
    >Bielsko?, Opole?

    Tylko, ze Lukas celowal raczej w klientow o nizszych dochodach.
    I mial chyba jedna z bardziej przyjaznych procedur przyznania karty.

  • 26. Data: 2003-03-10 12:46:38
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wojtek Frabinski napisał(a):

    > Tylko, ze Lukas celowal raczej w klientow o nizszych dochodach.
    > I mial chyba jedna z bardziej przyjaznych procedur przyznania karty.
    teraz kolej na inne banki, moze ktos zrobi jakas fajna promocje
    dla bylych (sprawdzonych) klientow lukasa