  • Data: 2007-04-02 08:43:48
    Temat: lukas - visa student
    Od: "LW" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Czy kartą visa student można dokonywać płatności w internecie? Czy jest to
    coś w rodzaju płaskiej visy czy electron z odblokowanymi transakcjami
    zdalnymi? Czy jest jakas różnica między VISA student a zwykłem electronem z
    lukasa? Moze moje pytania sa smieszne ale byłem dzisiaj w banku zapytac o tą
    kartę i zostałem "przekonany" przez obsługująca mnie niewaste że "to
    właściwie to samo co zwykły electron wydawany do kont e-konto pro (okazało
    sie że inna niewiasta przy zakładaniu mojego konta otworzyła mi zwykłe
    e-konto a nie e-konto student) (i gdzie tutaj ta cudowna obsługa która
    reklamują w telewizorze ? :-)