  • 11. Data: 2010-09-29 07:14:44
    Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
    Od: Daniel Michalak <d...@a...pl>

    On 27 Wrz, 16:10, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
    > systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
    > usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
    > system dostosowuje do świadczonych usług ;)
    >
    > a.

    Witam wszystkich, ja tu po raz pierwszy :-)

    Jestem w analogicznej sytuacji. Od kilku miesięcy na wyciągach była
    informacja, że od 1 października bank nie będzie obsługiwał karty Visa
    Classic, ale nie dostałem żadnego formalnego wypowiedzenia, tylko to
    info na wyciągu z dopiskiem, że zgodnie z regulaminem mogą
    wypowiedzieć umowę (tak jak piszesz w związku z systemem
    informatycznym). Wcześniej nie otrzymałem żadnej prośby o
    zaświadczenie o zarobkach, ale mam tam też konto, na które wpływają
    moje dochody. Zdecydowałem się na wymianę karty na Visę Silver, ale po
    przeczytaniu przysłanej umowy zrezygnowałem - w umowie znalazły się
    zapisy, o których przez telefon nie informowano, chociaż pytałem o
    zmiany i różnice w stosunku do obecnych warunków - a to jakieś
    ubezpieczenie, a to okres egzekucji wydłużony do 4 lat (w obecnej
    umowie 2 lub 3), a kwota egzekucji podniesiona z 11.000 do 40.000 zł.
    Próbowałem telefonicznie dowiedzieć się, czy oni tę umowę w końcu
    wypowiadają, czy nie, ale pani uparcie tłumaczyła mi, że karta Classic
    nie będzie obsługiwana, ale umowy limitu bank nie wypowiada. Dziwne to
    wszystko dla mnie, z tym systemem informatycznym powołują się na
    regulamin umowy limitu, a w regulaminie karty (mają dwa regulaminy -
    dla limitu i dla karty) nie znalazłem zapisów o możliwości
    wypowiedzenia umowy z tego powodu. No i nie wiem, czy bank może
    przestać obsługiwać kartę nie wypowiadając umowy. Nie chce mi się z
    nimi kopać i przy najbliższej okazji pójdę wypowiedzieć umowę, skoro
    oni tego nie chcą zrobić. Jak znam życie, to niedługo mogę zapłacić za
    kolejny rok użytkowania karty ;-) Według mnie zmiana systemu
    informatycznego to tylko pretekst do zmiany umów.

    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak

  • 12. Data: 2010-09-29 09:31:17
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2010-09-28 23:41, notveryoldman pisze:

    > No żaden przecież. Starą kartę zamienia się w oddziale na nową, Visa
    > Silver, i po krzyku. Przychodzi poczta za kilkanaście dni. Ewentualnie
    > trzeba się jeszcze raz wybrać za parę dni do oddziału, aby zlikwidować
    > ubezpieczenie karty.

    To chyba nie wszystkim. Ja dostałem wypowiedzenie limitu kredytowego i
    karty oraz informację, że mogę złożyć *wniosek* o nową kartę - jak
    rozumiem, w ramach standardowej procedury. Nie ma mowy o "zamianie" kart
    w ramach tego samego limitu kredytowego. Nie bardzo mam ochotę
    wnioskować nawet przez Internet, nie mówiąc już o pójściu do oddziału.

    Być może jestem zbyt "starym" klientem - kartę dostałem po złożeniu
    zaświadczenia o dochodach w 2003 roku. Nie mają odwagi prosić mnie o
    kolejne zaświadczenie, więc pod pretekstem zmiany systemów pozbywają się
    "niepewnego" klienta (który nigdy nie zalegał ze spłatami, ale cóż -
    widać im to nie wystarcza, potrzebny papierek).

    Marek

  • 13. Data: 2010-09-29 11:02:57
    Od: Daniel Michalak <d...@a...pl>

    On 29 Wrz, 09:14, Daniel Michalak <d...@a...pl> wrote:
    > (...) pójdę wypowiedzieć umowę, skoro
    > oni tego nie chcą zrobić. (...)

    Dostałem wypowiedzenie pocztą :-)

  • 14. Data: 2010-09-29 20:30:06
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 11:31:17 +0200, MarekM napisał(a):

> [...]
    > "niepewnego" klienta (który nigdy nie zalegał ze spłatami, ale cóż -
    > widać im to nie wystarcza, potrzebny papierek).
    I pewnie wszystko w GP splacales :) To co sie dziwisz?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 15. Data: 2010-09-29 21:10:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-29 22:30, Jaroslaw Berezowski pisze:
    > I pewnie wszystko w GP splacales :) To co sie dziwisz?

    Ja się dziwię. Klient, który od wielu lat spłaca wszystko w GP to stałe
    źródło dochodu. Oczywiście o ile robi jakiś obrót.

    --
    Mithos