  • 1. Data: 2010-11-26 22:09:59
    Temat: [m*banki] Ciekawe czy to nie blef ...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Za <http://www.mbank.pl/blog/artykul,811,co-sie-zmieni-
    w-serwisie-transakcyjnym.html>

    [...]
    Z dobrych wieści jest jeszcze coś. Wszystko wskazuje, że już od
    niedzieli (28 listopada 2010 r.) zmieni się sposób obsługi przelewów w
    PLN w ramach grupy BRE tj. przelewów międzysystemowych pomiędzy:
    mBankiem, MultiBankiem i BRE Bankiem (we wszystkie możliwe strony).

    Po tym dniu przelewy międzysystemowe będą działać online, w czasie
    rzeczywistym tj. natychmiast po zleceniu przelewu z jednego banku do
    drugiego znajdą się one na rachunku klienta. Ta możliwość dotyczy
    jedynie przelewów w PLN.

    Pomiędzy mBankiem i MultiBankiem przelewy międzysystemowe będą działać
    24 godziny, 7 dni w tygodniu. Przelewy pomiędzy mBankiem / MultiBankiem
    a BRE Bankiem będą realizowane online w dni robocze w godzinach
    07:00-19:00. Przelewy zlecone w dni wolne i po godz. 19:00 trafią na
    rachunek odbiorcy w BRE Banku następnego dnia roboczego rano.

    [...]

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2010-11-27 14:05:39
    Temat: Re: [m*banki] Ciekawe czy to nie blef ...
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

> [...]
    > PLN w ramach grupy BRE tj. przelewów międzysystemowych pomiędzy:
    > mBankiem, MultiBankiem i BRE Bankiem (we wszystkie możliwe strony).

    Jak to pisałem niedawno do jednego z banków: szkoda, że firma dogania
    standardy a nie jest o krok od nich do przodu. Miło, że mBank robi kroczek do
    przodu.
    Takie np. 'prawie darmowe' Inteligo w PKO BP ciągle jest ciut lepsze w tych
    kwestiach (przelewów/wpłat) od detalicznego BRE.
    Może niebawem i BRE łaskawie pozwoli bezprowizyjnie wpłacać w placówkach np.
    Multi na konta w BRE/mBank. Jak dorzucą do tego WYPŁATY, to będą krok do
    przodu od PKO BP ;)) Powodzenia!

  • 3. Data: 2010-11-27 16:04:33
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-26 23:09, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > 07:00-19:00. Przelewy zlecone w dni wolne i po godz. 19:00 trafią na
    > rachunek odbiorcy w BRE Banku następnego dnia roboczego rano.

    dobra wiadomosc dla korzystajacych z pza jezeli posiadaja konta mbankowe
    zawsze to kilka godzin do przodu
    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 4. Data: 2010-11-28 09:48:16
    Od: "paul" <U...@g...pl>

    mBank - Multi i na odwrót działa online :D

    paul.

  • 5. Data: 2010-11-28 09:50:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "paul" <U...@g...pl> writes:

    > mBank - Multi i na odwrót działa online :D
    >
    > paul.

    Ale "#" w tytułach przelewów zamienia na "_" ciekawe czemu.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 6. Data: 2010-11-28 13:10:51
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "paul" <U...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mBank - Multi i na odwrót działa online :D
    > paul.

    Za to skończyły się mTransfery z karty kredytowej...

  • 7. Data: 2010-11-28 20:52:36
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:ictkcm$e22$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "paul" <U...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za to skończyły się mTransfery z karty kredytowej...

    Trzeba będzie lokatki polikwidować i jakieś akcje sprzedać...
    :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2010-11-29 00:16:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 10:48:16 +0100, paul napisał(a):

    > mBank - Multi i na odwrót działa online :D

    No, nareszcie.

    Tylko coś mBank eKonto -> Multi oszczędnościowy czekam i czekam.
    Zobaczymy rano czym przyjdzie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-11-29 07:49:25
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2010-11-28 14:10, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "paul" <U...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za to skończyły się mTransfery z karty kredytowej...

    a co sie z nimi stalo?

  • 10. Data: 2010-11-29 08:01:50
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Może niebawem i BRE łaskawie pozwoli bezprowizyjnie wpłacać w placówkach
    > np.
    > Multi na konta w BRE/mBank. Jak dorzucą do tego WYPŁATY, to będą krok do
    > przodu od PKO BP ;)) Powodzenia!

    hehe, przeciez teraz nawet wplata na multi w oddziale multi przez obcą osobe
    jest oprowizjowana.