    From: "ktos" <k...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBAnk glupie pytanie
    Date: Tue, 26 Oct 2004 08:14:43 +0200

    Mam pytanko. Czy placac np za telefon, ktory stoi na inna osobe mam
    mozliwosc zmiany danych nadawcy przy wysylaniu zlecenia zaplaty? Qrcze jakos
    nie widze mozliwosci. Jestem skazany na moje dane nadawcy? Nie moge zrobic
    przelewu w imieniu innej osoby? Jesli tak to niedobrze. Jak mam zaplacic za
    telefon,wode itp jesli wszystko stoi nie na mnie tylko np na moich rodzicow.
    Glupie pytanie, ale nie daje mi to spokoju.Chodzi o mBank. Pozdrawiam