  • 1. Data: 2012-04-15 02:18:16
    Temat: mBąk ... dziwne jakies ;)
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Oferta wazna od 15.04 ... a jest 15.04 - 2:16am
    no i wyprzedane (1 szt) - ROTFL

    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/484966
    6?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_106&a=2041

  • 2. Data: 2012-04-15 08:46:04
    Temat: Re: mBąk ... dziwne jakies ;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 02:18:16 +0200, Waldek napisał(a):

    > Oferta wazna od 15.04 ... a jest 15.04 - 2:16am no i wyprzedane (1 szt)
> [...]

    Może coś w samym gruponie się pomieszało i jak admini przyjdą w
    poniedziałek do pracy, kawę wypiją to poprawią ;)
    No chyba, że to była jakiś baaardzo ekskluzywna oferta i mbąk sobie na
    więcej nie mógł pozwoli hi hi.

    Xenocide

  • 3. Data: 2012-04-15 09:05:08
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >poniedziałek do pracy, kawę wypiją to poprawią ;)
    >No chyba, że to była jakiś baaardzo ekskluzywna oferta i mbąk sobie na

    Kto? Kto wykupił wszystkie jeden kupony?
    ;)

  • 4. Data: 2012-04-15 11:38:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mx napisał(a) :

    > Kto? Kto wykupił wszystkie jeden kupony?
    > ;)

    W ustawionych przetargach i aukcjach wygrywa ten, który ma wygrać.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2012-04-15 14:45:05
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Oferta wazna od 15.04 ... a jest 15.04 - 2:16am
    > no i wyprzedane (1 szt) - ROTFL
    >
    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/484966
    6?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_106&a=2041

    u mnie oferta aktywna i nawet 7 sprzedanych
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2012-04-15 19:57:49
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >u mnie oferta aktywna i nawet 7 sprzedanych
    >pzdr

    Już nawet 17, a do końca jeszcze 4 godziny. Idą na rekord?
    Raiffi sprzedał 1670, no ale tamte były za free, a nie po 1.00

  • 7. Data: 2012-04-15 20:14:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" jmf273$j8u$...@i...gazeta.pl

    > Już nawet 17, a do końca jeszcze 4 godziny. Idą na rekord?
    > Raiffi sprzedał 1670, no ale tamte były za free, a nie po 1.00

    Nie chcę nikogo martwić, ;) ale to trzeba aż 10 razy pobrać
    szmal w keszbecznym sklepie...

    http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back.aspx

    Bank BPH
    Bank Millennium
    Bank Pocztowy
    Bank Polskiej Spółdzielczości i Zrzeszone Banki Spółdzielcze
    Bank Spółdzielczy w Brodnicy
    Bank Zachodni WBK
    --> BRE BANK SA
    Citi Handlowy (dla kart Visa Business)
    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    DnB NORD
    FM Bank
    Gospodarczy Bank Wielkopolski
    ING Bank Śląski
    INVEST-BANK
    Mazowiecki Bank Regionalny i zrzeszone Banki Spółdzielcze
    --> mBank
    --> MultiBank
    Podkarpacki Bank Spółdzielczy
    PKO Bank Polski
    SKOK Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe
    VOLKSWAGEN BANK direct

    Opłaca się wierność... ;)

    -==-

    -- Gdzie pan pracuje?
    -- W banku. W bankach...
    -- Ile pan zarabia?
    -- Ile się da. W tym miesiącu jest lżej,
    bo i mBank daje 200, i Rajfi, i orzechy
    wiewiórki dają, i Miłe konto... Znaczy
    Dobre konto w mille... I zieloni, ale
    oni tylko 1%...

    ZOO trochę przypomina 200

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-04-15 20:47:00
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Już nawet 17, a do końca jeszcze 4 godziny. Idą na rekord?
    > Raiffi sprzedał 1670, no ale tamte były za free, a nie po 1.00

    Znaczy u gruponow doba zaczyna sie pozniej ;)
    zas mBąk chyba liczyl na zarabiste zainteresowanie
    skoro tak dluuuugi okres sprzedazy kuponow przewidzieli ;P

  • 9. Data: 2012-04-15 21:28:00
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jmf373$ahm$1@inews.gazeta.pl...

    > "mx" jmf273$j8u$...@i...gazeta.pl

    > Nie chcę nikogo martwić, ;) ale to trzeba aż 10 razy pobrać
    > szmal w keszbecznym sklepie...

    Ciekawe iluz to z grupowiczow nie ma konta w mBanku ? :)

    Jak otrzymać premię?
    1. Kup groupon za 1 zł
    2. Razem z grouponem otrzymasz link - bezbłędnie skopiuj go do przeglądarki
    i wypełnij wniosek internetowy o założenie konta w mBanku do 30.04.2012
    (opcjonalnie możesz wybrać we wniosku "eKONTO z internetem w Play za 0 zł")
    (...)

  • 10. Data: 2012-04-15 22:52:47
    Od: "Maciek" <.@.>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    > Oferta wazna od 15.04 ... a jest 15.04 - 2:16am
    > no i wyprzedane (1 szt) - ROTFL
    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/484966
    6?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_
    > 0_106&a=2041

    "Usilne przytrzymywanie, niespodziewane wślizgi i nieczyste zagrania -
    przeprawy z bankami mogą przypominać mecz piłki nożnej bez zachowania zasad
    fair play."
    Takie zagrywki znam co prawda ze strony Multibanku ale ten sam właściciel
    wyjaśnia wszystko. No cóż.

    "Konto można otworzyć za pomocą przelewu z innego banku - bez wizyty kuriera
    i podpisywania papierowych dokumentów"
    Widzę, że wracamy do epoki ksero dowodu osobistego. Ale nie łapię, kto tu
    chce być większym cwaniakiem.

    Gdyby nie ten pozew zbiorowy przeciwko BRE, to może i bym się przyjrzał
    bliżej a tak, to...

    --
    M.