  • 1. Data: 2013-07-25 11:10:19
    Temat: mBank - Chorwacja wciąż nie w SEPA
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Minął prawie miesiąc, a mBank wciąż oficjalnie nie ma Chorwacji ma liście
    krajów z przelewami SEPA...

  • 2. Data: 2013-07-25 21:56:43
    Temat: Re: mBank - Chorwacja wciąż nie w SEPA
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 25 Jul 2013 11:10:19 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Minął prawie miesiąc, a mBank wciąż oficjalnie nie ma Chorwacji ma liście
    > krajów z przelewami SEPA...

    Jestem skłonny podejrzewać, że to Chorwacja nie jest jeszcze gotowa na
    SEPA. Odnoszę wrażenie, że w ich bankach wciąż jeszcze obowiązuje
    zasada, "każdy sobie rzepkę skrobie".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2013-07-30 12:28:44

    Thu, 25 Jul 2013 21:56:43 +0200, w
    <51f18308$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>, Chris94
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(-a):

    > Jestem skłonny podejrzewać, że to Chorwacja nie jest jeszcze gotowa na
    > SEPA. Odnoszę wrażenie, że w ich bankach wciąż jeszcze obowiązuje
    > zasada, "każdy sobie rzepkę skrobie".

    Chorwacja jest raczej gotowa, przelew SEPA poszedł. Tylko w mBanku trzeba
    ręcznie to wpisać.