  • 11. Data: 2003-01-09 20:42:47
    Temat: Re: mBank Express - Nowy program do mBanku
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    > Jezeli osoby piszace takowe programy przekonaja innych o bezpiecznym
    > prowadzeniu tranzakcji przez uzytkownikow wowczas dopiero odniosa sukces!
    >
    > Pomysl jest super i tak mysle jakby tak zamaist chmurki inrformujacej o
    > noeych wplywach (ktos tam o tym pisal) przeslac info poprzez bramke GSM
    > na odpowiedni telefon komorkowy. Jest to cos czego w mBanku brakuje i
    > neiwiadomo czy w ogole ta usluge wprowadza. DLa pomyslodawcy programu sa
    > to jakies dodstkowe plusy. Oczywiscie najwazniejsze
    > jestes jednak bezpieczenstwo ..... Przekonajcie nas ...

    Zajmujemy się tworzeniem oprogramowania blisko 14 lat i z tego firma się
    utrzymuje.
    Czy mądrym posunięciem byłoby tworzenie trojana i oficjalne jego promowanie?
    Bardziej obawiałbym się programów, które niepostrzeżenie zostały
    "przemycone" do mojego systemu niż programu, o którym autor oficjalnie mówi
    i może odpowiedzieć na każde pytanie i wątpliwości.
    Jak już pisałem Identyfikator i hasło podawane są programowi Internet
    Explorer. Tylko IE zajmuje się logowaniem i ładowaniem stron. mBank Express
    analizuje dane o wyciągach aktualnie wczytanych do pamięci komputera. Nie
    wykonuje żadnych prób łączenia z Internetem, nie mówiąc o danych pobieranych
    czy wysyłanych. Tą sprawą zajmuje się IE. Nie chcemy wykonywać żadnych prób
    połączenia bezpośredniego z mBankiem, aby uniknąć tego typu niejasności.

    Tadeusz Gołębiowski
    http://tgsoft.pl/

  • 12. Data: 2003-01-09 20:42:49
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    > Tak prawde powiedziawszy na pewno wiekszoscy z tych osob, ktore tworzy owe
    > programy mysli o tym (banku kupil prawa), czy tez zeby zostac
    > zatrudnionym do dworzenia takich czy innych aplikacji dla bankowosci
    > elektronicznej. Myle sie?

    Program mBank Express został stworzony z myślą o współpracy z naszymi
    programami księgowymi: Księga Express oraz Finanse Księgowość. Będzie
    automatycznie wczytywał dane z wyciągów i aktualizował bazę rozrachunków z
    kontrahentami. Planujemy także wprowadzić możliwość automatycznego
    wypełniania formatek z przelewami jednorazowymi, gdzie dane o kontrahentach
    i płatnościach pobierane będą z naszego systemu Księgowego.

    Czyli cel jak najbardziej komercyjny. Jednak program będzie występował w
    dwóch wersjach: Standard (dostępny na stronie) do obsługi eKONTO, eMAX oraz
    izzyKONTO.
    Program będzie bezpłatny do zastosowań domowych.

    Oraz wersja PRO do obsługi (dodatkowo) mBIZNES z możliwością wypełniania
    przelewów jednorazowych i przesyłaniem danych do/z programów księgowych. Ta
    wersja będzie płatna lecz cena przystępna :)

    Tadeusz Gołębiowski
    http://tgsoft.pl/

  • 13. Data: 2003-01-09 20:50:13
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <avkm5c$61m$1@news.tpi.pl>, Radoslaw Krzyzan wrote:

    > "Maciej" <m...@N...poczta.fm> wrote in message
    row.pl...

    > Niniejszym oddałem w Wasze ręce darmową aplikację nie zawierającą szpiegów
    > czy trojanów czego się większość z grupowiczów doszukuje. Powiem krótko -
    > jak ktoś ma ochotę niech korzysta, a jeśli nie to do dyspozycji jest wiele
    > innych programów np. http://www.tgsoft.pl/video/mbank1.html - polecam
    > serdecznie.
    > Czytając Wasze posty odechciewa się cokolwiek dla ludzi robić z dobrej
    > woli...

    Wiesz tu nie o to chodzi i nie wiem dlaczego czujesz sie urazony? Ta
    przedstawiona aplikacja dla mnie jest super choc mam nadzieje ze jescze
    troche uslug w niej umiescisz i nie zaprzestaniesz na tym co zrobiles.
    To ze ludzie boja sie uzywac jest rzecza naturalna tym bardziej ze
    wielu z nas nie moze sama stwierdzic czy wszystko jest ok czy nie bo po
    prostu sie na tym nie znamy. Tyle sie slyszy o roznych probach
    przechwycenia roznych informacji w sieci ze strach przed czyms nowym
    zwiazany bezpieczenstwem naszych pieniedzy jest.Ludzie sa rozni i kazdy ma
    inne intencje i mniem ze rowniez czasem bezinteresowne

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2003-01-09 20:51:54
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Tadeusz, być może dobrym pomysłem byłoby ogłoszenie Waszego produktu w jak
    najpełniejszy sposób (tak jak to robisz tutaj) na Forum mBanku:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/post.php3?f=1

    Tam znajdziesz sporą rzeszę odbiorców nie czytających tej grupy, a
    posiadających konta w mBanku właśnie.

    Pytania o możliwości sortowania i filtrowania historii, tudzież eksportu
    danych z historii pojawiają się tam dość często.

    Osobiście wypróbowałbym Twój program, ale konta w mBanku nie używam już do
    bieżących rozliczeń, a raczej do oszczędzania, zatem takie funkcje nie są mi
    potrzebne.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów programistycznych i komercyjnych.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-01-09 21:16:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avkndd$bv7$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
    > Tadeusz, być może dobrym pomysłem byłoby ogłoszenie Waszego produktu
    > w jak najpełniejszy sposób (tak jak to robisz tutaj) na Forum mBanku:

    w tej chwili to już nawet wypadałoby się tam pojawić, bo już pojawiła się
    informacja, patrz ten wątek:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=526
    25&t=52625

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-01-09 21:24:41
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <avkorr$cri$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:

    > w tej chwili to już nawet wypadałoby się tam pojawić, bo już pojawiła się
    > informacja, patrz ten wątek:
    >
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=526
    25&t=52625

    Tak to ja wlasnie rozpoczalem dyskusje na ten temat sugerujac sie sugestia
    poprzednika :-)

  • 17. Data: 2003-01-09 21:26:11
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:slrnb1rq5v.a89.maciej.domagalski@alpha.home.ost
    row.pl, Maciej
    wrote:

    > Tak to ja wlasnie rozpoczalem dyskusje na ten temat sugerujac sie
    > sugestia poprzednika :-)

    Muszę przyznać, że troszkę enigmatycznie napisałeś.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-01-09 21:28:24
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <avkpdm$d8i$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:
    > In news:slrnb1rq5v.a89.maciej.domagalski@alpha.home.ost
    row.pl, Maciej

    > Muszę przyznać, że troszkę enigmatycznie napisałeś.

    Ja tylko chialem zaakcentowac ze cos takiego jest. Mam nadzieje ze autorzy
    nieco wiecej napisza co i jak.

  • 19. Data: 2003-01-09 21:44:05
    Od: "Thornel" <p...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Po przeczytaniu ostatniego wątku na temat programu współpracującego z
    > kontami mBanku, wszyscy widzimy potrzebę usprawnienia sobie pracy.
    >
    > Zapraszam do dyskusji.

    A ja tak sobie czytam tą dyskusję i testuję program. Czytam i testuję,
    czytam i testuję...
    Jak na razie pieniędzy mi na koncie nie ubywa, a przy okazji zabawy
    znalazłem w programie kilka wygodnych funkcji, których w samym serwisie mi
    brakowało.
    Wygląda na to, że jak nie będę robił przelewów i płacił kartą, to grosiki na
    koncie pozostać powinny, bo skoro firma z tradycjami, to i pewnie na
    klientach i opinii jej zależy.
    Bezpieczne połączenie jest, firewall nie wykrył żadnych wysyłek, a po
    zalogowaniu zawsze mogę zmienić hasło i zobaczyć co będzie dalej. Ewentualne
    próby logowania do konta system pokaże, więc nic nie powinno umknąć mojej
    uwadze.
    Niech więc będzie, że będę pierwszym, który zaryzykował.

    Pozdrawiam
    Thornel

  • 20. Data: 2003-01-10 07:51:31
    Od: "Jarek.P" <j...@n...polbox.com>

    Przecież to nie chodzi ze Ty cos takiego robisz ale przecież Twoją stronę
    ktoś może skopiować, a po sieci mogą zacząć krążyć kopie
    Twojego programu odpowiednio zmodyfikowane. Dlatego żeby był pewny żródło i
    program musiałyby być podpisane cyfrowo.

    Pozdrowienia (program mi sie bardzo podoba)

    Jarek