  • 1. Data: 2009-05-15 10:29:47
    Temat: mBank - Getin > problemy elixir?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Dzisiaj pierwszą sesją wychodzącą wyszedł z mBanku przelew do Getin Banku.
    Niestety pieniędzy w Getinie jeszcze nie ma... :(
    Czy w Getinie występują jakieś problemy z księgowanie kasy, czy problem leży
    w innym miejscu.
    Dodam, że w ostatnich dwóch tygodniach wykonałem kilkanaście przelewów
    mBank - Getin. Kasa zawsze wychodziła z mBanku pierwszą sesją, natomiast w
    Getinie pieniądze były widoczne już przed 11 (pierwsza sesja przychodząca w
    Getinie jest o 10:30).

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-05-15 12:49:43
    Temat: Re: mBank - Getin > problemy elixir?
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gujf7j$kar$1@news.interia.pl...
> [...]
    > Getinie pieniądze były widoczne już przed 11 (pierwsza sesja przychodząca

    Kasa mogła nie wyjść I sesją.

  • 3. Data: 2009-05-15 13:00:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Robert Wicik" news:gujo9f$1oq$1@news.onet.pl

    > Kasa mogła nie wyjść I sesją.

    I chyba tak było. Przed chwilą logowałem się do getinu - kasa już była na
    koncie.