  • 21. Data: 2003-05-20 12:41:44
    Temat: Re: [mBank] KK - zenada
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > - pełne uruchomienie konta konta trwa od 2 tygodni do miesiaca lub
    > dluzej, i do tego robione jest w 10 kawalkach i jest platne - telefony
    > (ciekawe czy trzeba kupowac znaczek na list z odsylanymi dokumentami)

    Trzeba.

    MAd Hat
    ter

  • 22. Data: 2003-05-20 12:42:31
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:

    > którego ja np używam 2 razy do roku, jeśli nie rzadziej

    Ale trzeba troche podzwonic, zeby uruchomic konto. To dotyczy
    wszystkich. A niektorzy z inforlini korzystaja, o czym troche na liscie
    juz bylo.

    > wskaż mi bank który nie miał padów

    Moze mam slaba pamiec, ale nie pamietam padu w inteligo (mam tam konto
    od prawie 2 lat). Millenet czasami chodzi tak, ze nie chodzi, ale sa to
    raczej problemy z moim laczem. Spektakularnego padu nie pamietam. Tym
    bardziej takiego trwajacego ponad dobe.

    > i tak _na_tle_innych_ banków mają sensowne. Powtórzę: na tle innych

    Potwierdzony notarialnie wpis do ewidencji dzialalnosci gospodarczej.
    Fakt, ze to historia, ale to hit 10-lecia. ;-)

    > to jest tak naprawde jedyny argument. I to dość słaby.

    Czy slaby? Dla jednych tak, dla innych (dla ktorych opoznienie w
    wyslaniu przelewu wiaze sie z konkretnymi kosztami) nie.

> [...]

    dluzej, i do tego robione jest w 10 kawalkach i jest platne - telefony
    (ciekawe czy trzeba kupowac znaczek na list z odsylanymi dokumentami)

    Gdybym pogrzebal w postach znalazlbym jeszcze kilka drobiazgow. Ale mi
    sie nie chce. Nie chodzi mi dyskredytowanie mBanku, a o pokazanie
    jedynie, ze wcale taki idealny nie jest, jak go niektorzy maluja.

    Ale i tak mBank rzondzi. :-D

    Bartol

  • 23. Data: 2003-05-20 12:50:59
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik p1w napisał:

    > A mi wychodzi że i tak jest najlepszy, mimo że mam konta w paru innych
    > bankach.

    No i dobrze.

    > Od marca 2001 jedna awaria ( spowolnienie działania )

    Ten ponaddobowy calkowity pad pod koniec kwietnia, to spowolnienie
    dzialania? Wierzysz marketingowi mBanku, czy tam pracujesz. ;-))))

    > Żadnych papierów dla mnie do wydania KK.

    Nie napisalem, ze wszystko wszystkich dotyczy.

    > Jakiś sfrustrowany pracownik innego banku :-)

    Nie pracuje w bankowosci. Dlaczego sadzisz, ze jestem sfrustrowany? Bo
    czepiam sie Twojego banku? Standardowe podejscie. :-P

    > A tak w ogóle to każdy ocenia indywidualnie co jest dla niego najlepsze.
    > Jedni lubią blondynki, a inni z dużym biustem, a najlepiej dwa w jednym-:)

    Nie mam preferencji dotyczacych koloru wlosow, a biusty wole male. A tak
    w ogole, to nie napadam na mBank. Jest jaki jest i generalnie mnie wali.
    Po prostu nabijam sie troche z jego wielbicieli, ktorzy czasami sa
    gotowi w ramach obrony dobrego imienia swojego ulubionego banku mieszac
    innych z blotem.

    A mBank i tak rzondzi :-D
    Bartol

  • 24. Data: 2003-05-20 12:54:19
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik $Szalony_Kapelusznik$ napisał:

    > Trzeba.

    ROTFL. mBank rzondzi. I to rzondzi na calej linii. :-D
    Bartol

  • 25. Data: 2003-05-20 13:02:45
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>.
    Rzuciłem więc wszystko i czytam:

    > Trzeba.
    Od kiedy ???
    Zakładałem już chyba ze trzy warianty kont i zawsze była koperta zwrotna
    (ostatnią odsyłałem w zeszłym tygodniu)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 26. Data: 2003-05-20 13:11:10
    Od: s...@o...pl

    > Zakładałem już chyba ze trzy warianty kont i zawsze była koperta zwrotna
    > (ostatnią odsyłałem w zeszłym tygodniu)

    ciekawe czy bez znaczka dojdą?

  • 27. Data: 2003-05-20 13:18:51
    Od: m...@g...pl

    > Żadnych papierów dla mnie do wydania KK.

    A ode mnie chcą "tylko" zdjęcie. I piszą, że będą je weryfikować!

    ;-)))))))))

  • 28. Data: 2003-05-20 13:21:59
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:

    > Trzeba.
    O? TO mnie zaskoczyłeś. jedyny znaczek jaki kupowałem do mBanku to był
    na kopertę gdy wysyłałem zawiadomienie o zmianie danych osobowych.
    Jesteś pewien czy trollujesz ?
    KJ

  • 29. Data: 2003-05-20 13:22:28
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >ale ja czegoś nie rozumiem
    >Jesteś pewien, ze zaznaczyłeś opcję "w oparciu o wpływy"?

    Tak. Jestem pewien. Specjalnie zwrocilem na to uwage.

    >A może najpierw _złożyłeś wniosek_ ' oparci o pracę"
    >a później w oparciu o wpływy

    Nie.... Jeszcze wiem co robie. Pierwsze co robilem, to szukalem opcji "w
    oparciu o wplywy", zeby sie wlasnie do pracy nie przyczepili.

    --
    pzdr
    pedroz

  • 30. Data: 2003-05-20 13:27:05
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:

    [...]

    > Moze mam slaba pamiec, ale nie pamietam padu w inteligo (mam tam konto
    Pada codziennie na pół godziny. :-P
    [...]

    > Potwierdzony notarialnie wpis do ewidencji dzialalnosci gospodarczej.
    > Fakt, ze to historia, ale to hit 10-lecia. ;-)

    No i ? Wygłupili się, po czym się wycofali.

    > Czy slaby? Dla jednych tak, dla innych (dla ktorych opoznienie w
    > wyslaniu przelewu wiaze sie z konkretnymi kosztami) nie.

    Sekundkę. O czym rozmawiamy? O niewysłanych przelewach z powodu awarii ?
    Czy o niewysłanych przelewach z powodu braku środków?
    Bo w pierwszym to powinno się złożyć reklamacje.
    w drugim ... winisz mBank?

    > - pełne uruchomienie konta konta trwa od 2 tygodni do miesiaca lub
    > dluzej, i do tego robione jest w 10 kawalkach i jest platne - telefony
    > (ciekawe czy trzeba kupowac znaczek na list z odsylanymi dokumentami)
    NIe przypominam sobie.

    > Gdybym pogrzebal w postach znalazlbym jeszcze kilka drobiazgow. Ale mi
    > sie nie chce. Nie chodzi mi dyskredytowanie mBanku, a o pokazanie
    > jedynie, ze wcale taki idealny nie jest, jak go niektorzy maluja.

    Oczywiscie. A co gorsza zaczyna równać do Inteligo jeśli chodzi o marketing.

    KJ