eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] KK - zenadaRe: [mBank] KK - zenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] KK - zenada
    Date: Tue, 20 May 2003 15:27:05 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 62
    Message-ID: <badaok$b32$2@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <0...@p...pl> <bad2hq$2ih$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bad3cq$mcm$1@nemesis.news.tpi.pl> <bad6k5$j4l$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <bad7f3$6k6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.45.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1053437525 11362 195.205.45.254 (20 May 2003 13:32:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 May 2003 13:32:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4b) Gecko/20030507
    Hamster/2.0.0.0
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <bad7f3$6k6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:242024
    [ ukryj nagłówki ]

    Bartol Partol wrote:

    > Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:
    >
    [...]

    >>
    >> wskaż mi bank który nie miał padów
    >
    >
    > Moze mam slaba pamiec, ale nie pamietam padu w inteligo (mam tam konto
    Pada codziennie na pół godziny. :-P
    [...]

    >
    >>> - ze nie jest bosko, bo wymagaja debilnych papierow i maja debilne
    >>> zasady przyznawania kredytow
    >>
    >>
    >> i tak _na_tle_innych_ banków mają sensowne. Powtórzę: na tle innych
    >
    >
    > Potwierdzony notarialnie wpis do ewidencji dzialalnosci gospodarczej.
    > Fakt, ze to historia, ale to hit 10-lecia. ;-)

    No i ? Wygłupili się, po czym się wycofali.
    >
    >>> - ze nie jest super bo nie powiadamia o niezrealizowanych transakcjach
    >>
    >>
    >> to jest tak naprawde jedyny argument. I to dość słaby.
    >
    >
    > Czy slaby? Dla jednych tak, dla innych (dla ktorych opoznienie w
    > wyslaniu przelewu wiaze sie z konkretnymi kosztami) nie.

    Sekundkę. O czym rozmawiamy? O niewysłanych przelewach z powodu awarii ?
    Czy o niewysłanych przelewach z powodu braku środków?
    Bo w pierwszym to powinno się złożyć reklamacje.
    w drugim ... winisz mBank?


    >
    >>> - itp., itd.
    >
    >
    >> Może więcej.
    >
    >
    > - pełne uruchomienie konta konta trwa od 2 tygodni do miesiaca lub
    > dluzej, i do tego robione jest w 10 kawalkach i jest platne - telefony
    > (ciekawe czy trzeba kupowac znaczek na list z odsylanymi dokumentami)
    NIe przypominam sobie.
    >
    > Gdybym pogrzebal w postach znalazlbym jeszcze kilka drobiazgow. Ale mi
    > sie nie chce. Nie chodzi mi dyskredytowanie mBanku, a o pokazanie
    > jedynie, ze wcale taki idealny nie jest, jak go niektorzy maluja.

    Oczywiscie. A co gorsza zaczyna równać do Inteligo jeśli chodzi o marketing.

    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1