  • 11. Data: 2010-11-07 23:47:37
    Temat: Re: [mBank] Karta PayPass
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/7/2010 4:24 PM, t wrote:

    > Co myślicie o tej karcie oraz takiej zamianie (Visa vs Maestro)? Dzięki

    kazda karta to tylko kawałek plastiku warta tyle ile masz w portfelu.

    jak ci oferują lepsze warunki to zmien, jak nie to po co?

    to nie znaczki.

  • 12. Data: 2010-11-08 08:13:43
    Temat: Re: Karta PayPass
    Od: Janusz Plantagenet <j...@g...com>

    On 8 Lis, 00:47, witek <w...@g...pl> wrote:
    > On 11/7/2010 4:24 PM, t wrote:
    >
    > jak ci oferuj lepsze warunki to zmien, jak nie to po co?

    Dziwię się tym, którzy tak kurczowo trzymają się mBanku (mnie też),
    gdy inne banki dają lepsze warunki. Np. Getin - karta za darmo,
    bankomaty za free, w ogóle wsio za free. Sam niedługo z nich
    skorzystam bo mBanku po 9 latach mam po prostu dość.

  • 13. Data: 2010-11-08 08:48:17
    Od: t...@i...pl

> [...]
    > bankomaty za free, w ogóle wsio za free. Sam niedługo z nich
    > skorzystam bo mBanku po 9 latach mam po prostu dość.

    Nie chcę o tym dyskutować (w mBank mam min konta firmowe ZA DARMO).
    To tak jak z autem - jedni się dziwią, że "frajerzy" płacą za nowe i od razu po
    wyjeździe są min 10% w plecy a inni się dziwią, jak można kupować "wypierdziany"
    wóz - pytanie jest o konkretną kartę i sytuację.

  • 14. Data: 2010-11-08 08:58:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 09:48:17 +0100, tlosek napisał(a):

    > Nie chcę o tym dyskutować

    Skoro nie chcesz to po co dyskutujesz? Dostałeś przecież odpowiedź a
    raczej sugestię co powinieneś zrobić. Mamy zacząć wpisywać miasta czy
    założyć grupę na fejsbuku?

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2010-11-08 09:06:14
    Od: t...@i...pl

    > Skoro nie chcesz to po co dyskutujesz? Dostałeś przecież odpowiedź a
    > raczej sugestię co powinieneś zrobić. Mamy zacząć wpisywać miasta czy
    > założyć grupę na fejsbuku?

    Możesz robić co chcesz...

  • 16. Data: 2010-11-08 14:51:21
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-08 09:48, t...@i...pl pisze:

    > Nie chcę o tym dyskutować (w mBank mam min konta firmowe ZA DARMO).

    tak Ci sie tylko wydaje, kosztuja minimum zeta miesiecznie chyba ze nie
    wyjmujesz w ogole pieniedzy

    > To tak jak z autem - jedni się dziwią, że "frajerzy" płacą za nowe i od razu po
    > wyjeździe są min 10% w plecy a inni się dziwią, jak można kupować "wypierdziany"
    > wóz - pytanie jest o konkretną kartę i sytuację.

    a jeszcze inni sie zastanawiaja nad frajerami myslacymi ze maja w mBanku
    darmowe konto firmowe :)

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 17. Data: 2010-11-08 16:20:56
    Od: t...@i...pl

    > tak Ci sie tylko wydaje, kosztuja minimum zeta miesiecznie chyba ze nie
    > wyjmujesz w ogole pieniedzy

    Masz rację i przepraszam - nie darmowe, tylko 1złotówkowe.

    > a jeszcze inni sie zastanawiaja nad frajerami myslacymi ze maja w mBanku
    > darmowe konto firmowe :)
    masz rację (co przyznałem wyżej) mogę być 1-złotówkowym frajerem

  • 18. Data: 2010-11-08 16:54:30
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Lis, 23:24, "t" <t...@i...pl> wrote:

    > Co myślicie o tej karcie oraz takiej zamianie (Visa vs Maestro)? Dzięki

    Zapytaj sie, kto ponosi odpowiedzialnosc przy fraudowych transakcjach
    przy uzyciu Paypass (bez autoryzacji/pinu).
    Jesli klient, to ta karta jest BARDZO niebezpiecznym rozwiazaniem.

    Pozdrawiam
    Rafal