  • 21. Data: 2009-02-03 17:17:57
    Temat: Re: No i jest KK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "źrebaczek" 2...@r...goo
    glegroups.com

    : Czytając zapytania ludków tutaj nawet często niestety odnoszę
    : wrażenie, że nie ogarniamy podstaw.

    Może Wy dwaj ;) nie ogarniacie, ale ogólnie Grupowicze są tu nieźle przygotowani.
    Zazwyczaj lepiej niż pracownicy banku -- tak można pomyśleć nieraz, ale później
    okazuje się, że pracownicy po prostu robią klientów w durnia coby nie napisać
    na polskojęzycznej grupie, że w bambuku. :)

    Takie na przykład bankierki BZ WBK:

    -- nie wiedzą, że za wyciąg do karty dodatkowej bank liczy sobie 2 złote
    (ja mówię, że nalicza, bankierka, że nie; później, czyli po naliczeniu,
    bankierka to koryguje)
    -- nie potrafią liczyć podatku Belki
    (twierdzą zawzięcie, że nie ma żadnych zaokrągleń)
    -- nie znają numerów telefonów do swego banku
    (bezpłatnych -- na przykład 0800240240, jeśli mnie
    pamięć nie myli po kilku miesiącach)
    -- nie wiedzą, ile jest (jakich i po ile) ubezpieczeń
    dodawanych do kart kredytowych...

    Później jednak okazuje się, że doskonale są obeznane z marketingiem ;) -- a ten
    nakazuje robienie ,,szanownych klientów'' w durnia. :)

    : Bierzemy, ale w gruncie rzeczy nie wiemy, co wzięliśmy.

    No i po co? Wystarczy zapytać Grupę, aby brać świadomie. :)

    : Zastanawia mnie, że nie interesuje nas co bierzemy?

    Nie wiem. ;) (czy zastanawiasz się...)

    : czemu to służy?

    Czemu i komu?! Zapewne tajemnym siłom zła!!! A może mocom -- nie wiem...
    Moc podajemy w koniach, a konno to jeźdźcy Apokalipsy... Tylko, czy oni
    byli dobrzy, czy źli?... ;) Nie pamiętam już... ;)

    : czy w ogóle jest to nam potrzebne?

    No właśnie...

    : a stawiamy pytanie jak to się stało, że dostaliśmy.

    Kto pyta -- nie błądzi. (albo jakoś podobnie)

    : A później jest żal, pretensje, płacz, bo pani/pan nie powiedział/a... A
    : może po prostu nie potrafimy słuchać, nie rozumiemy(nie pytamy), albo
    : jesteśmy tak głupio chciwi....

    A można być chciwym mądrze? BZ WBK jest chciwy mądrze, bo kradnie? :)

    : Ale boli czasem, że ktoś swoją głupotą i pochopnie podjętą decyzją obarcza innych.

    Jak mnie ktoś by obarczył swoimi pieniędzmi -- na przykład by pochopnie przelał
    na moje konto, chyba by mnie nie bolało... ;) (ponoć czasami brzemię jest lekkie)
    Co najwyżej by zabolało, gdyby zażądał zwrócenia... ;)

    : p.s. bardzo się cieszę, że w pracy nie mam kontaktu z ludźmi t.j. potencjalnymi
    klientami

    Ludzie są dziwni. ;) Wiem coś o tym... ;) (to nie Elfy)

    : pozdrawiam

    Zdrowia nigdy dosyć. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2009-02-03 17:21:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" gli135$8id$...@n...interia.pl

    > Jak twierdzisz, pracujesz w bankowości, więc pewnie wiesz, że są.
    > W Polsce dopiero kilka, w takim UK 99% kart jest bez opłaty rocznej.

    Co z tego, że są bezpłatne, skoro kurewki w BZ WBK mówią -- pobierzemy
    opłatę wbrew ustaleniom i co nam zrobisz?! Nie oglądałeś filmów Barei?!!!
    Nie mamy twego płaszcza!! ;)

    Gdzie te karty bezpłatne?
    Ile sklep musi zapłacić bankowi za tę bezpłatność?
    Czy bank musi i od klienta ściągać? Niektóre baki zwracają lub dają jakieś gratisy.

    Szkoda, że niektóre zarabiać chcą na okradaniu. :)
    (Sygma, ING, BZ WBK, PeKaO, Lukas...)

    Czyli płacisz za to, za co nie musisz płacić i żądasz za to, za co nie musisz żądać
    od klientów?
    (żyjesz rozrzutnie i obarczasz innych kosztami swego rozrzutnego życia? )

    IMO karty są z natury niezawodne, o ile nie brakuje na nich szmalu. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2009-02-04 11:57:09
    Od: " misza" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]
    > (żyjesz rozrzutnie i obarczasz innych kosztami swego rozrzutnego życia? )
    >
    > IMO karty są z natury niezawodne, o ile nie brakuje na nich szmalu. ;)

    Hehe, widzę, że cały czas szukamy dziury w całym, ..., lepiej do pracy się
    wziąć :)

  • 24. Data: 2009-02-12 13:07:17
    Od: źrebaczek <k...@w...pl>

    On 3 Lut, 18:17, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "źrebaczek" 2...@r...goo
    glegroups.com

> [...]

    > Później jednak okazuje się, że doskonale są obeznane z marketingiem ;) -- a ten
    > nakazuje robienie ,,szanownych klientów'' w durnia. :)

    nie wiem jak inni ale ja nie mam zwyczaju z durnia robić durnia, mimo
    wszystko nie kopie się leżącego.

    > No i po co? Wystarczy zapytać Grupę, aby brać świadomie. :)

    gratuluję:)

    > Nie wiem. ;) (czy zastanawiasz się...)

    nie no czasem to się nawet uśmiechnę jak trafi się jegomość
    "obyty" :)

> [...]
    > Moc podajemy w koniach, a konno to jeźdźcy Apokalipsy... Tylko, czy oni
    > byli dobrzy, czy źli?... ;) Nie pamiętam już... ;)

    pewnie masz rację:) Cóż co prawda nie konno a e-mailem i słowem
    mówionym dostaję (i nie od dziwo od sił zła) a ludeczków z windyka
    ciekawe historie jakie śmiertelnicy niestety:( opowiadają ale z jednym
    się zgodzę, opowiadania wydaja się być wykopane z kosmosu bo normalny,
    myślący ludek chyba by się tak nie poniżał.

    > : czy w ogóle jest to nam potrzebne?
    >
    > No właśnie...
    >
    > : a stawiamy pytanie jak to się stało, że dostaliśmy.
    >
    > Kto pyta -- nie błądzi. (albo jakoś podobnie)

    podobno, ale po co bez sensu zawracać gitarę to już inna inszość....

> [...]
    >
    > Jak mnie ktoś by obarczył swoimi pieniędzmi -- na przykład by pochopnie przelał
    > na moje konto, chyba by mnie nie bolało... ;)

    .....zamień weterynarza na lekarza od razu odczujesz różnicę:)

    (ponoć czasami brzemię jest lekkie)
    > Co najwyżej by zabolało, gdyby zażądał zwrócenia... ;)
    >

    > Ludzie są dziwni. ;) Wiem coś o tym... ;) (to nie Elfy)

    nie to nie to... żal mi j.....w

    > : pozdrawiam
    >
    > Zdrowia nigdy dosyć. :)

    co nie zmienia faktu ze czasem, co poniektórym pozostaje leczyć nogi
    bo na leczenie głowy za późno już...

    dobrze wracam do pracy czy też "okradać"
    :)