  • 21. Data: 2012-05-21 22:25:36
    Temat: Re: Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Clegan" napisał w wiadomości grup
    2000vbu.googlegroups.com...

    > Otóż jeśli ktoś ma kredyt odnawialny to kwoty na mSavera idą (po
    > wyczerpaniu środków z konta) w ramach tego kredytu. No kurczę co za
    > genialny wynalazek - brać kredyt na jakieś 16% po to, że te pieniądze
    > wpłacić na niecałe 4%.
    > No cóż za innowacyjny bank.

    Jakim trzeba być kretynem, żeby tak ten produkt zaprojektować? Tu raczej nie
    chodziło o zysk banku, bo ten będzie znikomy. To jest klasyczny objaw
    skretynienia, moim skromnym zdaniem. Dobrze w sumie że niedozwolonego debetu
    nie generuje.

  • 22. Data: 2012-05-21 22:36:34
    Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > skretynienia, moim skromnym zdaniem. Dobrze w sumie że niedozwolonego debetu

    Ale dalej pada pytanie kto wymyślił, że masz miesięcznie 1200 płatności i
    wszystkie po 1 zł, z tego nakazałeś odkładać do pełnych 10 zł. Co oznacza, że
    na mSavera ma trafić 10.800 PLN. Co to oznacza, że kiedyś na nieoprocentowanym
    eKoncie należało trzymać 1200 zł celem dokonania płatności. Teraz na rachunku
    trzeba by trzymać 12.000 PLN! Bo przelew jest raz w miesiącu.

    GENIALNE! A czego nie ma na eKoncie to z kredytu...

  • 23. Data: 2012-05-21 22:53:03
    Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    Konfabulator <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ale dalej pada pytanie kto wymyślił, że masz miesięcznie 1200 płatności i
    > wszystkie po 1 zł, z tego nakazałeś odkładać do pełnych 10 zł. Co oznacza,

    Chyba napisałem nieco po Chińsku...

    Przelew z rachunku eKonto na magiczne konto oszczędnościowe mSaver odbywa się
    raz w miesiącu. Jeśli tak, to wszystkie tzw. "oszczędności" z transakcji muszą
    cały czas tkwić na rachunku eKonto, który nie jest oprocentowany. Co przy
    wielu małych płatnościach oznacza konieczność trzymania na eKoncie dużych
    kwot. A jeśli do tego dodamy kredyt odnawialny to w przypadku zapomnienia o
    tym, że to są "oszczędności" bank funduje nam przesunięcie środków z kredytu
    oprocentowanego na 16% (w sumie to -16%) na konto oszczędnościowe 4%, czyli
    jesteśmy 12% do tyłu. To jest prawdziwa oszczędność!

  • 24. Data: 2012-05-21 22:54:03
    Temat: Re: [mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-21 21:53, Seba_Fan pisze:
    > I jaki to teraz bank?
    > Pytam z ciekawości, co jest godnego, co ma to co mbank i wiecej?

    Teraz to nawet PKO BP ma lepszą ofertę rachunków osobistych i depozytową :)

  • 25. Data: 2012-05-21 23:12:37
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-17 10:33, Konfabulator pisze:
    > Ja już nie wiem czy oni klientów traktują jak stado baranów, czy sami nimi są...

    Dzisiaj wykonałem przelew ostatnich środków z eMax+ na eKonto (a później
    dalej w świat) i zostałem przywitany jakąś kuriozalną informacją że
    gdybym miał włączoną tytułową usługę to za 15 lat uzbierałbym 50 tyś zł :)

    Nawet to zabawne tylko, że niekoniecznie w przypadku banku.

  • 26. Data: 2012-05-22 08:29:55
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 21.05.2012 23:12, Pan Sowa wrote:

    > Dzisiaj wykonałem przelew ostatnich środków z eMax+ na eKonto (a później
    > dalej w świat) i zostałem przywitany jakąś kuriozalną informacją że
    > gdybym miał włączoną tytułową usługę to za 15 lat uzbierałbym 50 tyś zł :)
    mi się to kojarzy z puentą pewnego starego dowcipu:
    "a mógł zabić..."
    Marx

  • 27. Data: 2012-05-22 11:38:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 May 2012 13:05:54 -0700, Clegan napisał(a):

    > No cóż za innowacyjny bank.

    Przygotowują grunt pod transformację na pejsbuka finansów ;)

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2012-05-25 22:07:08
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości

    > Teraz to nawet PKO BP ma lepszą ofertę rachunków osobistych i depozytową
    > :)

    akurat to dobry Bank

  • 29. Data: 2012-06-01 12:24:18
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 22:53:03 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
> [...]
    > raz w miesiącu. Jeśli tak, to wszystkie tzw. "oszczędności" z transakcji muszą
    > cały czas tkwić na rachunku eKonto, który nie jest oprocentowany.
    Czy aby na pewno? Skąd to info? Bo w pytaniach i odpowiedziach stoi: 'Kwoty po
    wybranych transakcjach (procent wartości transakcji, stała kwota po każdej
    transakcji, zaokrąglanie kwot transakcji) trafiają na rachunek mSaver po
    zaksięgowaniu wykonanej operacji na eKONCIE.'

    Co nie zmienia faktu, że nie jest to jakaś super sprawa.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 30. Data: 2012-06-03 13:51:30
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > trzeba by trzymać 12.000 PLN! Bo przelew jest raz w miesiącu.
    >
    > GENIALNE! A czego nie ma na eKoncie to z kredytu...

    Bzdury opowiadasz.

    - "Dodatkowo dla transakcji mniejszych lub równych 10 zł, zaokrąglenie
    wynosi 0 zł."

    - "Dla transakcji, które są wielokrotnością 10 zł, zaokrąglenie wynosi 5
    zł (przykładowo: dla transakcji na 200 zł - oszczędności wyniosą 5 zł)."

    -
    http://www.mbank.pl/informacja/#cats=n/1////oszczedn
    osci/msaver_zaokraglanie_kwot_transakcji.html

    --
    Mateusz Bogusz